TheJudge
Legacy Member
Ik wil me ook een wacom aanschaffen, ik heb echter nog wat vraagjes.
Ik ben net begonnen met tekenen en heb al veel techniekjes gezien enz...
Nu mijn vraag, tekenen jullie nu uitsluitend op ne wacom of tekenen jullie ook nog op papier en scannen jullie dit in?
Zoals die wallpaper van dwarfDurin, heb jij dit getekend en ingekleurd met een wacom tablet?
Ik vraag me een beetje af wat het beste is:
- Tekenen op papier, dit inscannen...
- Of tekenen rechtreeks op de PC via de wacom?
Met welke ga je meer details kunnen tekenen of is dit op een wacom ook mogelijk?
Ik ga namelijk nogal graag in details, en vraag me dus af of ik dit op een wacom evengoed kan als dat je dit op papier kunt doen?
Een hele hoop vragen, maar ik wil geen wacom kopen om er dan weinig of niets mé te doen.
Alvast bedankt!
Ik ben net begonnen met tekenen en heb al veel techniekjes gezien enz...
Nu mijn vraag, tekenen jullie nu uitsluitend op ne wacom of tekenen jullie ook nog op papier en scannen jullie dit in?
Zoals die wallpaper van dwarfDurin, heb jij dit getekend en ingekleurd met een wacom tablet?
Ik vraag me een beetje af wat het beste is:
- Tekenen op papier, dit inscannen...
- Of tekenen rechtreeks op de PC via de wacom?
Met welke ga je meer details kunnen tekenen of is dit op een wacom ook mogelijk?
Ik ga namelijk nogal graag in details, en vraag me dus af of ik dit op een wacom evengoed kan als dat je dit op papier kunt doen?
Een hele hoop vragen, maar ik wil geen wacom kopen om er dan weinig of niets mé te doen.
Alvast bedankt!


. Maar voor de rest is het wel een goe machientje, al is het wel wat wennen.