ravenslayer
Legacy Member
Nu ik wist niet of ik dit hier mocht plaatsen of toch beter bij Werk & Studie, maar aangezien er wss meer mensen die deze richting mss volgen hier komen kijken plaats ik het voorlopig hier. (moest het een van de moderators het niet passen, mijn excuses en zou je het dan aub kunnen verplaatsen)
Nu mijn vraag,
Ik zou graag willen weten van studenten die deze richting volgen hoe het gesteld is op het vlak van tekenen (uitgebreide studie naar waarneming of meer abstract?) en wat er van je verwacht word op de ingangsproeven?
greetz,
Leslie Van den Broeck
Nu mijn vraag,
Ik zou graag willen weten van studenten die deze richting volgen hoe het gesteld is op het vlak van tekenen (uitgebreide studie naar waarneming of meer abstract?) en wat er van je verwacht word op de ingangsproeven?
greetz,
Leslie Van den Broeck


