Archief - Q: Opleiding illustratieve vormgeving Sint Lucas Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
ik heb problemen met men enthousiasme tonen.
En het is miss dom maar ik ben gewoon bang dat ze gaan zeggen dat ik al te oud ben ofzo :d:d

V!$u4L

Legacy Member
Hehe, das geen probleem, want er is eentje terug begonnen toen hij 29 was en een klasgenote die 25 was. ;)

En zeg dat ge vree véél goesting hebt...

syndrom

Legacy Member
die goesting is geen probleem hehe.

Nuja komende maand volop die opdracht doen, en de eindejaarstentoonstelling eens gaan checken.

LunchBox

Legacy Member
ravenslayer zei:
ik doe DAE maar kom tot de conclusie dat ze teveel aandacht besteden aan programmeren en te weinig aan tekenen (vooral in het 2de jaar dan), daarom dat het voor me niet veel nut heeft om dit te blijven volgen

dat had je toch eigenlijk al kunnen voorzien toen je begon denk ik, aangezien DAE ondermeer wordt gepromoot als een richting die je voorbereid op het maken van games - en games niet enkel uit visuals bestaan maar ook geprogrammeerde handelingen bevatten. (soit "vijgen na pasen" waarschijnlijk, maar ik vond het een beetje raar om je die conclusie nu pas te zien maken)

Omni^

Legacy Member
Ik wouw het ook doen naar sint lucas in antwerpen voor illustratieve,,
maaaar khad teveel ''faalangst" voor de ingangsproef dat ik besloten heb niet te gaan en te gaan werken :)

Nu verdien ik schoon mijn kost en ben grafisch ontwerper ;)

kwil alleen maar zeggen van pak u kans MAAAR als je het niet doet/ of lukt,
is het niet u einde van u ''grafische carriere'' ;)

grtz

Y-DOG

Legacy Member
Ben dit weekend nog is naar brussel gegaan,
Aan de mensen die vorige keer wat telleurgesteld waren, had nu ook moeten komen.
Lag wat nieuw werk en het meeste was toch een paar trapjes hoger (kan ook persoonlijk zijn).
Ook ff gesproke mat die man van tekenen, en hoewel ik er al direct een discussie had ist wel een persoon die mij ligt.
Nu dus rap portfoliootje verzamelen.
Zie het echt wel zitten.

P.s Ik denk dat die test meer aan hen een beeld moet geven van wat het niveau is tussen de leerlingen. En niet als doel heeft u aftewijzen.

DieselPower

Legacy Member
Ze weigeren zelden iemand en alles wordt vanaf 0 opgebouwd :)

Luc of Tom?

Y-DOG

Legacy Member
Heeft iemand nog die mail voor ingangstest van brussel ? Vind hem hier nergens.

P.s was er ook een opdr8 die je daar moest maken (illustratie)? of enkel modeltekenen.

Om op u vraag te antwoorden, den oudere, maar met die jongere heb ik ook ff gesproke.

ravenslayer

Legacy Member
LunchBox zei:
dat had je toch eigenlijk al kunnen voorzien toen je begon denk ik, aangezien DAE ondermeer wordt gepromoot als een richting die je voorbereid op het maken van games - en games niet enkel uit visuals bestaan maar ook geprogrammeerde handelingen bevatten. (soit "vijgen na pasen" waarschijnlijk, maar ik vond het een beetje raar om je die conclusie nu pas te zien maken)

die mening is ondertussen al veranderd :) heb na me serieus bezig te houden met het programmeer gedeelte ingezien dat het best wel doenbaar is maar ook zijn tijd vraagt en ik zal me moeten neerleggen bij niet altijd alles te kunnen afwerken zoals ik zou willen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan