chosen1
Legacy Member
SyRuS.be zei:Omdat ik binnenkort (met de vriendin) een woning ga kopen (en deze ga renoveren) ben ik ook maar eens met SketchUp begonnen. Heel makkelijk en je bent er echt enorm snel mee weg!
Wat ik me wel nog afvroeg is of er mensen zijn die (tegen milde betaling) het zien zitten een SketchUp bestand te renderen (in Vray) ofzo voor me?
Extern moet dat gewoon wit zijn (zoals een maquette) zie hier
En intern eventueel zoiets?
PM'etje pls![]()
ik wil dat wel gratis doen maar ik ben geen pro ivm die lights.
.