Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ravenslayer

Legacy Member
leuke anatomie studies, enkel zijn de benen bij de meeste figuren niet in proportie met de rest

maartenvc

Legacy Member
wow 8o echt goeie studies, knappe schetsen yup yup
and thumbs up ^^

dresse

Legacy Member
0017.jpg


snelle paint-test in painter... Zalig programma!

dresse

Legacy Member
thx, waren gewoon die koppen die'k al had ingescand van vorige keer :) wou gewoon painter ff testen maar had geen zin om te tekenen...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Yezzzz I knowzz.
Correctie: "Nogaltijd die grappige koppen." :D

DieselPower

Legacy Member
Kvind het maar nx Dresse, hoewel de kleuren mij wel kunnen bekoren.

dresse

Legacy Member
mja, was maar snelle kribbel. uiteindelijk alsk het zo opnieuw zie vindk het ook maar niks...

enfin. Canvas zuigt dus!
Niet gewonnen... ma twas toch leuk in de zaal om te merken dat het publiek enkel met mijn film lachte en ik ook het grootste applaus kreeg :-). Stiekem vond ik mijn film ook veel beter dan de twee anderen, maja da mag ik ni zeggen want dan ben ik een slechte verliezer :-). Dus proficiat aan de winnaar!

Vrt heeft me trouwens net mail gestuurd dat ze men film willen kopen voor 700€. Mooie troostprijs toch... :p

EN ik kan nog voor de publieksprijs gaan! En jullie kunnen helpen!!
Bij elke voorstelling krijgt ge een stemformulier waar ge op mij kunt stemmen. Er zijn nog voorstellingen in antwerpen, gent, hasselt en brugge.

Het festival gaat eveneens naar Antwerpen, Hasselt, Brugge en Gent.

Vrijdag 23 &24 november 2007, 20u
Kunstencentrum België, Burgemeester Bollenstraat 56, 3500 Hasselt
Contact: Jo Lijnen – Tel.: 011/22 73 90
[email protected] - www.kunstencentrumbelgie.com

Zaterdag, 24 november 2007, 19u
RCJC Het Entrepot vzw, Binnenweg 4, 8000 Brugge
Contact: Coördinator JH Comma, Binnenweg 4, 8000 Brugge
Tel.: 050 / 33 11 29
www.jhcomma.be
[email protected] - www.het-entrepot.be

Woensdag, 28 november 2007, 20u
Film-Plateau Universiteit Gent, Paddenhoek 3, 9000 Gent
Contact: Kaat Van De Velde - Tel.: 09/264 82 75
[email protected]

Vrijdag 7 december 2007, 20u en 22u
Filmmuseum, Waalse Kaai 47, 2000 Antwerpen
Contact: Frank Vanderkinderen - Tel.: 03/242 93 57
[email protected] - www.muhka.be

Tis echt de moeite! :-) Ga en stem op mij! :-)

w00tw00t

Legacy Member
dresse zei:
mja, was maar snelle kribbel. uiteindelijk alsk het zo opnieuw zie vindk het ook maar niks...

enfin. Canvas zuigt dus!
Niet gewonnen... ma twas toch leuk in de zaal om te merken dat het publiek enkel met mijn film lachte en ik ook het grootste applaus kreeg :-). Stiekem vond ik mijn film ook veel beter dan de twee anderen, maja da mag ik ni zeggen want dan ben ik een slechte verliezer :-). Dus proficiat aan de winnaar!

Vrt heeft me trouwens net mail gestuurd dat ze men film willen kopen voor 700€. Mooie troostprijs toch... :p

EN ik kan nog voor de publieksprijs gaan! En jullie kunnen helpen!!
Bij elke voorstelling krijgt ge een stemformulier waar ge op mij kunt stemmen. Er zijn nog voorstellingen in antwerpen, gent, hasselt en brugge.



Tis echt de moeite! :-) Ga en stem op mij! :-)

proficiat dude:niceone:

dresse

Legacy Member
films staan trouwens online op http://www.hetgroteongeduld.be ...
kunde is zien welke men concurrenten waren... doorklikken op films-online, dan bij de canvas prijs klikken op die quicktime. ze spelen alle drie achter elkaar. Het tweede heeft gewonnen (da met die apen)

dresse

Legacy Member
mja, de onderhandelingen zijn nog bezig eh :p
Ze hebben dan de rechten voor 2 jaar of 3 vertoningen. En in die tijd magk het niet verkopen aan een andere zender van nederlandstalig België... :-)
geen probleem dus... ik denk niet dat vitaya of vijftv staat te springen om meer dan 700€ te bieden voor mijn film :p

tomh

Legacy Member
mss ist binnenkort op den VRT voor het nieuws van 6uur ofzo :D hehe
kan u wel nieuwe opdrachten enzo leveren he :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan