Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
Misschien een comment die ge al veel gehoord hebt, maar focus op de handen leggen dresse. Zeker als ge portfoliomateriaal wilt maken. Alles moet dan van een gelijk niveau zijn, of het valt meteen uit de boot.

dresse

Legacy Member
idd een punt waar ik nog serieus aan moet werken :-)
alles op zijn tijd zeker eh.. al zou ik het beter allemaal tegelijk onderhouden...

Btw, jullie moeten allemaal nog eens duimen! donderdag speelt men film in brugge in de bond en is het ineens ook prijsuitreiking. Er valt 2500€ te winnen!! :).
Ik weet het... het wordt afgezaagd...

Gromme

Legacy Member
Je tekenstijl zou zich goed uitlenen voor een verhaal over oud antwerpen.

dresse

Legacy Member
toen wast maar ne zielige prijs...
al die gekke prijzen van "een pagina in onze krant" en "een budget om filmmateriaal te huren" boeien me allemaal niet :) ik wil cash!
en @visual: ik heb nog niet alles gezien, maar watk tot nu toe gezien heb versla ik in mijn ogen op één been... Maar het valt te zien waar de jury naar kijkt eh.. als die zoeken naar een onderliggende kunstzinnige betekenis of een kritiek op de maatschappij of meer van die kunstenaars bullshit dan kan ik het wel vergeten :). My movie is what it is, geen onderliggende betekenissen...

enfin, om nog even ontopic te gaan.. Het is hier tenslotte een schetsboek! dus jullie horen comments te geven op mijn schetsen!! :)

0037.jpg

0038.jpg


T-shirtje voor lagere school sportklassen...

ReSiC

Legacy Member
die T-shirt design is echt sjik gedaan, die zwarte balk enz. mooi :)

Xoliul

Legacy Member
dresse zei:
Maar het valt te zien waar de jury naar kijkt eh.. als die zoeken naar een onderliggende kunstzinnige betekenis of een kritiek op de maatschappij of meer van die kunstenaars bullshit dan kan ik het wel vergeten :). My movie is what it is, geen onderliggende betekenissen...

Haha, man, dat gevoel ken ik zo he :p
Gelukkig dat ik nu zelf een richting uitga waar zo'n dingen echt van ondergeschikt belang zijn :)

dresse

Legacy Member
achja... dat was dus het geval...
Ik wil niet de slechte verliezer uithangen, ma wat er gewonnen heeft was echt wel CRAP.
Een filmke waarop 1 lichtvlek te zien was en af en toe versprong die naar 3 lichtvlekken en af en toe werden ze wat groter. Echt, meer was er ni te zien. En dan een hele uitleg met huidige maatschappelijke problemen die daarin werden aangekaart en blabla...
beetje frustrerend ergens, die kerel heeft daar misschien een dag, maximum een week aan gewerkt. achja.. Die dat kort aan brugge wonen, ga zelf is zien eh... tis in de bond en da filmke links in de donkere kamer heeft gewonnen.

enfin, men eigen t-shirt aant maken ondertussen.
wip:
0040.jpg

ravenslayer

Legacy Member
laatste hier vindk wel netjes, vooral de text, mss voor het vrouwke die broekspijpen vanaf de knie al breed laten uitlopen, of gewoon de hele broek breed maken dan krijgde meer da urbanwear gevoel denkek

dresse

Legacy Member
ja de broek was int begin volledig breed, lekker skate-wijf, ma dan bedekte ze teveel tekst... dus heb een compromis moeten maken... Ma vind die klok die nu precies aan haar onderbeen hangt ook ni geslaagd zuh, ga da nog wel veranderen..

is heteigenlijk nog iet of wat leesbaar?

VinceFeet

Legacy Member
dresse zei:
ja de broek was int begin volledig breed, lekker skate-wijf, ma dan bedekte ze teveel tekst... dus heb een compromis moeten maken... Ma vind die klok die nu precies aan haar onderbeen hangt ook ni geslaagd zuh, ga da nog wel veranderen..

is heteigenlijk nog iet of wat leesbaar?

Vette tekening, maar goed dat je die broek gaat aanpassen want dat is idd niet zo mooi voor de moment. Allé, het lijkt gewoon een erg vreemd model van broek. :p

En ik kan eerlijk gezegd echt niet lezen wat er staat. De eerste letter is een M? Dan een V? En dan...?

dresse

Legacy Member
beetje liggen spelen ermee in painter...
0041.jpg

Heb het gevoel dat het wa meer contrast kan gebruiken...

en zonder de witte lijntjes:

0042.jpg

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
achja... dat was dus het geval...
Ik wil niet de slechte verliezer uithangen, ma wat er gewonnen heeft was echt wel CRAP.
Een filmke waarop 1 lichtvlek te zien was en af en toe versprong die naar 3 lichtvlekken en af en toe werden ze wat groter. Echt, meer was er ni te zien. En dan een hele uitleg met huidige maatschappelijke problemen die daarin werden aangekaart en blabla...
beetje frustrerend ergens, die kerel heeft daar misschien een dag, maximum een week aan gewerkt. achja..
Bah... Ik leef mee en m'n twee duimen en grote tenen ook.
Feestje om op te beuren?

dresse zei:
is heteigenlijk nog iet of wat leesbaar?
Niet echt, maar dat is niet belangrijk. Ik vind de graph wel geslaagd.
Alleen is haar linkertiet is wel serieus anti-gravity. :)

dresse

Legacy Member
hehe :) idd. om een of andere reden teken ik tieten altijd volledig uit balans...
En gij altijd met u feestje :). Gewerkt moet er worden!

btw: u portfolio is echt geweldig! Is da echt voor klanten of gewoon om u bezig te houden? En is da avia naftstation soms toevallig kanten tildonk/haacht ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan