Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
hehe :) idd. om een of andere reden teken ik tieten altijd volledig uit balans...
Het zijn tweelingen hoor. Vraag een deerne uit de kleren te gaan voor studie!
Waar is die SweetEmmaRose als je die nodig hebt?! :D

dresse zei:
En gij altijd met u feestje :). Gewerkt moet er worden!
Work hard, party hard.

dresse zei:
btw: u portfolio is echt geweldig! Is da echt voor klanten of gewoon om u bezig te houden?
Thanks!
Dat is een selectie van het betere schoolwerk afgelopen 3 jaar, individueel als gezamenlijk.
Het echte werk van op onze stage bij TBWA staat er nog niet op.
Ik zou me er gewoon mee kunnen bezighouden, maar er zijn nog andere dingen die m'n tijd opeisen. ;) Maar ik zal er m'n beroep van proberen te maken.

dresse zei:
En is da avia naftstation soms toevallig kanten tildonk/haacht ?
Nee, Hoboken, my dear Watson. :)

D3C0Y

Legacy Member
visual, idd zalige portfolio
sommige van die reclames zijn echt wel heeerlijk ! (pro niveau)

V!$u4L

Legacy Member
D3C0Y zei:
visual, idd zalige portfolio
sommige van die reclames zijn echt wel heeerlijk ! (pro niveau)
Bedankt, een geweldiger compliment kan ik me niet inbeelden.
Maar het is nog altijd Dresse die hier onder de belangstelling moet staan. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
dresse zei:
achja... dat was dus het geval...
Ik wil niet de slechte verliezer uithangen, ma wat er gewonnen heeft was echt wel CRAP.
Een filmke waarop 1 lichtvlek te zien was en af en toe versprong die naar 3 lichtvlekken en af en toe werden ze wat groter. Echt, meer was er ni te zien. En dan een hele uitleg met huidige maatschappelijke problemen die daarin werden aangekaart en blabla...
beetje frustrerend ergens, die kerel heeft daar misschien een dag, maximum een week aan gewerkt. achja.. Die dat kort aan brugge wonen, ga zelf is zien eh... tis in de bond en da filmke links in de donkere kamer heeft gewonnen.
:hug:
dresse zei:
hehe :) idd. om een of andere reden teken ik tieten altijd volledig uit balans...
En gij altijd met u feestje :). Gewerkt moet er worden!
Party is work.
En idd, er is werk aan uw tieten!
DieselPower™ zei:
haha een of andere reden, teveel trampolinegirls gezien ja :p
Gij weet daar wel van hé, hoe toevallig, hoer!
V!$u4L zei:
Het zijn tweelingen hoor. Vraag een deerne uit de kleren te gaan voor studie!
Waar is die SweetEmmaRose als je die nodig hebt?! :D
Now that's a party! :woohoo:

Conqie

Legacy Member
Hoe maak je eigelijk op een deftige manier een portfolio voor cameramensen?
toch niet met youtube-achtige toestanden, en heeft er iemand een idee hoe je dia's kan inscannen ?

LunchBox

Legacy Member
met een.. "dia-scanner" :) (jaja die dingen bestaan, maar zoals bij alles in bepaalde prijscategorieën.. dus de ene al beter dan de andere) agfa-gevaert heeft zo'n dingen met bijhorende software, maar of ze ook goed zijn zal je moeten navragen of ondervinden.

een portfolio van "een cameramens" moet toch op z'n minst bewegende beelden bevatten, maar ik begrijp niet meteen wat "youtube-achtige" dingen daarmee te maken heeft. als formaat waarin je deze kan tonen op de site is "flv" bijzonder geschikt, maar daar houdt de you-tube vergelijking dan ook op. (zij hebben dat immers niet uitgevonden he)

verder ook zeker welk het aandeel van de persoon was in deze filmpjes, want zoiets is zelden het werk van één persoon - en je wil in een portfolio toch zeker niet met de inzet van een ander gaan lopen. (als zelfrespecterend persoon althans)

Conqie

Legacy Member
LunchBox zei:
verder ook zeker welk het aandeel van de persoon was in deze filmpjes, want zoiets is zelden het werk van één persoon - en je wil in een portfolio toch zeker niet met de inzet van een ander gaan lopen. (als zelfrespecterend persoon althans)
Yup zeker niet :)
Maar als student heb je natuurlijk wel een groot aantal solo werkjes

maar ik ga deze thread hier wel niet hijacken ^^

dresse

Legacy Member
nog ni, heb thuis gezeten dit weekend, en maandag ook... geen wacom a4 thuis... :)

en sweetEmma, ge zijt hier altijd welkom natuurlijk... :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
V!$u4L zei:
@dresse
Heb je het afgemaakt ondertss?


DAYUM girl. Where you've been all my life? :D
Dude .. I'm like .. right here?
dresse zei:
nog ni, heb thuis gezeten dit weekend, en maandag ook... geen wacom a4 thuis... :)

en sweetEmma, ge zijt hier altijd welkom natuurlijk... :)

Afmaken of ik zal eens tot daar komen!

:unsure: Gewoon afmaken aub, ik ben benieuwd en heel lui ^^

w00tw00t

Legacy Member
tetten.jpg


sry kon het niet laten :p

we want progress :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
:')
Work first, play later.






(Hoe over the top is deze thread ni aant worden, tis dresse weer hé *zucht*! Ey post nog eens iets!)

The recycleload

Legacy Member
Vormen die letter monké?
Dan is het te zien dat gij in genk hebt gezeten heel de school hangt vol met monké tags.

dresse

Legacy Member
:) indeed... those are mine

en stopt gelle is met altijd maar off topic te reply'en eh! seffes moet ik men topic weeral kuisen... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan