Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aeckz zei:ff klein vraagje, op papier kan ik nog redelijk mooi tekenen, hoe maak je dit dan in photoshop?
Inscannen en inkleuren of iets anders?
Cheers

(zoiets dus: http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=341204)
D-Fekt zei:Hoe tekende zo ?is da in potlood en ingescand? of.. ? ^^
