Archief - SKETCHBOOK: Dresse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincentvc

Legacy Member
Filmpkes laden hier jammer genoeg niet, maar toch proficiat.
(Krijg gewoon Quicktime logo, en daaronder een lading die maar blijft gaan...)

dresse

Legacy Member
0019.jpg


eerste lijnschets wat normaal gezien ooit een volledig ingekleurd werkje moet worden waar'k is langer aan ga werken dan 10min :-)

dresse

Legacy Member
tomhuveners zei:
schoon tekening, ma zou ge u paard ook nie wa meer spieren geven?

da dachtk ook ja, ma ik ken niks van de anatomie van een paard :-)
misschien datk me er nog wel in verdiep...

tomh

Legacy Member
woa, cool :)
kvind het beest zijn linkse arm(rechts op de pic) wat gek in verhouding met de hand?! of komt da door da lichter kleurke van de lichtinval?

DeBuGGeR

Legacy Member
zeer leuk dresse, ben benieuwd naar het resultaat, update regelmatig als je wil :p :D

mss nog een kleine tip, probeer wat meer een geheel te vormen tussen paard en "mens" zou ik toch leuk vinden :)

dresse

Legacy Member
merci dudez,
en meer een geheel vormen, bedoeld ge daarmee het paard gespierder maken zoals zijn bovenlichaam, of gewoon bij het inkleuren mooi laten overvloeien?

DeBuGGeR

Legacy Member
dresse zei:
merci dudez,
en meer een geheel vormen, bedoeld ge daarmee het paard gespierder maken zoals zijn bovenlichaam, of gewoon bij het inkleuren mooi laten overvloeien?

laten overvloeien in kleuren zou denk ik niet een leuk resultaat geven maar het kan natuurlijk wel.

gespierder zeker en vast, en de overgang tussen taille en paard daar is er een "inkeping" als je die zou kunnen wegwerken zou het een mooier geheel vormen, naar mijn bescheiden mening :)

Xoliul

Legacy Member
Wat smoother overlopen aan de borstspieren mag wel, en neem eens iets anders dan wit als achtergrond (I know, wip, maar painten op wit is net als renderen op zwart :p). Verder gaat dat wel goed komen voor zo'n eerste echte poging :)

dresse

Legacy Member
i'll try!
Het knippen en plakken en herschetsen en werken met referentiefoto's die'k erbij plak enzo gaat wel allemaal nog ni zo vlot met painter :-). Het enige watk al beetje doorheb is het gebruik van de olieverf.. maakt het natuurlijk niet gemakkelijker...

moemi

Legacy Member
Mooi alleen vind ik dat er iets vreemds is aan het paard-gedeelte. Ik denk dat het te maken kan hebben met een van die achterste poten. De poot dat het verst staat is langer dan die voor hem, wat het precies niet doet kloppen.. Kan zijn dat ik mis ben hoor maar 'k kan het ook moeilijk uitleggen wat ik bedoel. Wel mooie tekening anders.

dresse

Legacy Member
u hebt gelijk. klopt idd niet... alsk er nog is over ga zal'k het is verbeteren :)

LunchBox

Legacy Member
"no ref used".. kom kom ge hebt zelf voor de spiegel gestaan - jij gespierde bink :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan