syndrom
Legacy Member
lol soulless doe nie zo belachelijk.
Als wij manga nu niet mooi vinden/geen kunst vinden dan is dat toch onze zaak, wat voor probleem heb jij daar nu mee. En ons dan nog beginnen verwijten dat we narrow minded zijn gaat er wel helemaal over. Jij bent ier degene die narrow minded is en onze mening niet respecteert
Als wij manga nu niet mooi vinden/geen kunst vinden dan is dat toch onze zaak, wat voor probleem heb jij daar nu mee. En ons dan nog beginnen verwijten dat we narrow minded zijn gaat er wel helemaal over. Jij bent ier degene die narrow minded is en onze mening niet respecteert


)