orez
Legacy Member
Vanaf nu kan je stemmen op de inzendingen ! (foto's zijn anoniem!)
A
B
C
D
E
#1 - 3 punten
#2 - 2 punten
#3 - 1 punt
Thema's waarop er mag gevote worden :
A. - Zomer (een echt zomers gevoel creëren)
B. - Highkey
C. - Basiskleuren (Rood; Groen; Blauw)
D. - Contrasten (Klein - Groot, Rijk - Arm, ...)
E. - Motion (bewegende beelden leuk vastleggen.)
Zelfde puntensysteem als de foto's!
Have fun voting
A
B
C
D
E
#1 - 3 punten
#2 - 2 punten
#3 - 1 punt
Thema's waarop er mag gevote worden :
A. - Zomer (een echt zomers gevoel creëren)
B. - Highkey
C. - Basiskleuren (Rood; Groen; Blauw)
D. - Contrasten (Klein - Groot, Rijk - Arm, ...)
E. - Motion (bewegende beelden leuk vastleggen.)
Zelfde puntensysteem als de foto's!
Have fun voting



)
En het zwart is veel te donker, niks detail nog. Ofwel heb je serieus contrast verhoogd, ofwel is het een technische fout. Onderwerp vind ik wel leuk though.