Archief - VOTE: Photobattle - Herhaling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Account3of7

Legacy Member
Foto's
E: 3 punten
A: 2 punten
C: 1 punt


Thema's

A: 3 punten
E: 2 punten
C: 1 punt

TiB0

Legacy Member
Foto's:

C: 3 punten
E: 2 punten
A: 1 punt


Thema's:

C: 3 punten
A: 2 punten
D: 1 punt

mightyflup

Legacy Member
MaVaCa zei:
Ik zal mijn top 3 niet geven omdat er een foto van mijzelf tussen zit.
En ik veel te veel moeite hem om van de overige 4 een top 3 te maken.

Na de telling van de stemmen zal ik mijn mening ook geven op alle foto's.
Nu vindt ik dat nog ietsje te gevoelig om te doen.

² ;)

orez

Legacy Member
Deze middag doe ik de puntentelling... nu ffkes wat werken, want heb een deadline , en met om 12u bij de tandarts staan :p

Rond 16u mag je het resultaat verwachten.

Bij deze is de voting dan ook gesloten.

Joeri

Legacy Member
Om orez van het telwerk te besparen heb ik vlug even een telling gedaan. Geen tweede keer gecontroleerd, dus moest iemand zich geroepen voelen het nog eens na te zien...

Foto's:
E: 37ptn
C: 33ptn
A: 29ptn
B: 6ptn
D: 3ptn

Thema's:
Zomer: 29ptn
Contrast: 28ptn
Kleuren: 24ptn
Motion: 9ptn
HK: 6ptn

GenesisX

Legacy Member
Ja, ge moet al redelijk blind zijn om niet te zien dat die foto van MightyFlup is :p. Het wazige water = weggever imo.

V!$u4L

Legacy Member
Het was vooral die altijd wederkerende vignettering + zwarte kader. ;)

wouter_dc

Legacy Member
GenesisX zei:
Ja, ge moet al redelijk blind zijn om niet te zien dat die foto van MightyFlup is :p. Het wazige water = weggever imo.

Ja hihi, mighty is de enige die wazig water kan fotograferen :love: Als het echt van mighty is, ik wil graag weten waarom je dat contrast imo zo verneukt hebt :(

orez

Legacy Member
tnx Joeri :)
Kzat gister echt tot over mijn oren in het werk, hehe.

Kzal straks de nieuwe battle starten, zal nog voor de middag zijn ;)

Nu enkel nog even de namen bekend maken.

A: GenesisX
B: Ruthless
C: MaVaCa
D: MrHumphries
E: Mightyflup

Bij deze is de winnaar dus Mightyflup !
Dus proficiat MightyFlup :)

De volgende battle gaat dus over het thema ZOMER !

Ringo

Legacy Member
Congratz to Mightyflup, ben nu ook wel nieuwsgierig naar een reactie van de winnaar op het commentaar van wouter_dc :)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
nice one mightyflup.

Even commentaar op mijn SCHEVE foto :)
Ik heb mij gebasseerd op de onderste tegel van het padje, om mijn foto "recht" te maken :s. Ach ja al doende leert men he :)

Xo0

Legacy Member
ThE_RuThLeSs zei:
nice one mightyflup.

Even commentaar op mijn SCHEVE foto :)
Ik heb mij gebasseerd op de onderste tegel van het padje, om mijn foto "recht" te maken :s. Ach ja al doende leert men he :)

Je had de rest kunnen rechttrekken in Photoshop :)
Maar zo leer je idd bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan