MaVaCa
Legacy Member
Oké, nu de telling gedaan is kan ik ook even mijn mening geven ^^
A: Een klassieker als je aan het thema 'herhalingen' denkt. Daardoor zou je kunnen denken dat je het eerste beste waar je herhalingen in zag hebt gefotografeerd. Ander puntje, heb je gesneden in deze foto? Want dit is toch geen standaard formaat é?
B: Komt mij nogal slordig over, zal waarschijnlijk komen omdat hij zo scheef is en omdat het onderwerp mij niet echt kan boeien. Sfeer zit wel goed, in kleur maar toch krijg je dat donker gevoel door de verzachte kleuren.
C: Tja, mijn foto. Hierover kan ik niet veel zeggen. Puntjes die door sommige mensen zijn aangehaald kloppen, rechtere lijnen en perfecte symmetrie zou het beeld krachtiger gemaakt hebben. Het puntje van de tekst op de lampen misschien ook, aluwel ik daar nog over twijfel.
D: Eerste wat mij opvalt is de overbelichting en de onscherpte van uw onderwerp (of is dat maar een gevoel?). Je hebt je idee waarschijnlijk wat onderschat, zo'n product fotografie met witte achtergrond e.d. is niet gemakkelijk om juist te doen. Ikzelf heb het zeker ook nog niet onder de knie, dus ben ook niet de aangewezen persoon om al te veel commentaar te geven. Maar deze link kan je misschien wat helpen.
E: Mijn favoriet, leuk onderwerp. Moet de andere hier ook terug wat gelijk geven over het contrast. Die staat ook volgens mij een tikkeltje te hoog. Ook is bovenaan de foto alles wat te donker volgens mij, je vignettering loopt door in het onderwerp.
A: Een klassieker als je aan het thema 'herhalingen' denkt. Daardoor zou je kunnen denken dat je het eerste beste waar je herhalingen in zag hebt gefotografeerd. Ander puntje, heb je gesneden in deze foto? Want dit is toch geen standaard formaat é?
B: Komt mij nogal slordig over, zal waarschijnlijk komen omdat hij zo scheef is en omdat het onderwerp mij niet echt kan boeien. Sfeer zit wel goed, in kleur maar toch krijg je dat donker gevoel door de verzachte kleuren.
C: Tja, mijn foto. Hierover kan ik niet veel zeggen. Puntjes die door sommige mensen zijn aangehaald kloppen, rechtere lijnen en perfecte symmetrie zou het beeld krachtiger gemaakt hebben. Het puntje van de tekst op de lampen misschien ook, aluwel ik daar nog over twijfel.
D: Eerste wat mij opvalt is de overbelichting en de onscherpte van uw onderwerp (of is dat maar een gevoel?). Je hebt je idee waarschijnlijk wat onderschat, zo'n product fotografie met witte achtergrond e.d. is niet gemakkelijk om juist te doen. Ikzelf heb het zeker ook nog niet onder de knie, dus ben ook niet de aangewezen persoon om al te veel commentaar te geven. Maar deze link kan je misschien wat helpen.
E: Mijn favoriet, leuk onderwerp. Moet de andere hier ook terug wat gelijk geven over het contrast. Die staat ook volgens mij een tikkeltje te hoog. Ook is bovenaan de foto alles wat te donker volgens mij, je vignettering loopt door in het onderwerp.

. Ik wou toch meedoen om wat inzendingen te hebben. 'k Had ook nog wel een andere foto, maar die stond mij nie zo aan en deze gaf toch een bepaald gevoel (die blijkbaar niet iedereen krijgt door het zien van de foto).
.