joshetei
Legacy Member
Na twee jaar pendelen, het derde jaar op kot gegaan en nog nooit zo goede punten gehad
Voor mij maakt op kot gaan op dat vlak niets uit want thuis mag ik toch mijn goesting doen (zolang ik er maar door ben uiteraard)
En zoals godfather zegt, op uw kot kunde tenminste de hele dag met rust gelaten worden als ge dat wilt, helpt wel om goed door te studeren
Voor mij maakt op kot gaan op dat vlak niets uit want thuis mag ik toch mijn goesting doen (zolang ik er maar door ben uiteraard)En zoals godfather zegt, op uw kot kunde tenminste de hele dag met rust gelaten worden als ge dat wilt, helpt wel om goed door te studeren






