Sommigen beginnen dan pas

Moet hier nog steeds 30 blz bio-antropologie erdoor jagen.
Nu ja, ben ook niet echt modelstudent op dat vlak. Alhoewel, ik werk veel tijdens 't jaar en doe dus amper iets tijdens de blok. Weinig tips dus, behalve een duidelijke structuur (weten waar wat staat, dat je niet op 't laatste moment 15 minuten kwijt bent met iets op te zoeken omdat je je cursus niet weet liggen of omdat het niet geordend is) en een duidelijk, realistisch (!) doel stellen elke dag (vandaag moet je X of Y gedaan hebben, je dag is niet voorbij voor dat gedaan is).