crossfader
Legacy Member
hallo allemaal, dit is misschien beetje rare thread maar ik zal het eens proberen uit te leggen
ik zit in een 7ndejaar BSO electrische installaties, en na dit jaar zou ik graag nog enkele jaren hoger onderwijs volgen, maar ik heb hier enkele vragen over
zoals de meeste onder jullie wel weten stelt de algemene vorming in het BSO niet veel voor, waardoor ik denk ik wel een achterstand heb in taal/wiskunde.
hierdoor zit ik hier met twijfels ofdat hoger onderwijs niet te zwaar gaat zijn..
ik zou graag enkele mensen die in ongeveer dezelfde situatie zitten/hebben gezeten achter hun mening vragen.
alvast bedankt op voorand
greetz cros
ik zit in een 7ndejaar BSO electrische installaties, en na dit jaar zou ik graag nog enkele jaren hoger onderwijs volgen, maar ik heb hier enkele vragen over
zoals de meeste onder jullie wel weten stelt de algemene vorming in het BSO niet veel voor, waardoor ik denk ik wel een achterstand heb in taal/wiskunde.
hierdoor zit ik hier met twijfels ofdat hoger onderwijs niet te zwaar gaat zijn..
ik zou graag enkele mensen die in ongeveer dezelfde situatie zitten/hebben gezeten achter hun mening vragen.
alvast bedankt op voorand
greetz cros
)
, als ge nog nooit van nen afgeleide of integraal gehoord hebt 