stuart__little
Legacy Member
Osi` zei:Ik zit ook in dezelfde Situatie .. Ik zou ook graag de hoge school willen doen, oa vakken zoals Media & Grafische Vormgeving of Toegepaste Informatica.
lol good luck.... ik heb da gedaan !!

ik had heel m'n leven TSO gedaan, maar na het vijde moest ik naar BSO.
dusja... kzeg tegen m'n eigen "'ok ja geen probleem, who carez about da middelbaar", kga toch toegep. inform. volgen.
en guess what, kheb na mijn middelbaar dus TI gevolgd, en achter een maand ek het al mogen stoppeN.... die achterstand die je hebt opgelopen ivm wiskunde, in da 1 jaartje dat ik dus BSO deed, was er al te veel aan.
echt gek.
asje heel je leven nie minimum 4 uur wiskunde per week ebt gehad, mag jet vergeten.

ja, bso'ers zijn daarom niet minder vindingrijk, me dunkt 
, ik heb dat verhaal ook gehoord van die BSO'er die daar is afgestudeerd
, zelfs met 3 buizen laten ze je er nog dikwijls door, zeker als uw totaal procent redelijk hoog is. Als je boven de 65% hebt int totaal, zijn je slaagkansen al enorm groot.
topicstarter: ge klinkt heel erg gemotiveerd en vrij snugger. bereid u goed voor en ik denk dat ge dat wel geflikt krijgt, met de juiste motivatie kunt ge ver geraken.
.