spray-bunny
Legacy Member
Naturalisatie is per definitie de nationaliteit van Belg verkrijgen.Soekie zei:Wat is het verschil tussen genaturaliseerden en 'echten'?
Degenen die men Belg noemt, zijn niet allemaal genaturaliseerd hoor.
De 10% 'echte' die men niet Belg noemt, daar zijn ook illegalen bij, mensen met het kandidaat-vluchteling statuut, ... of mensen die hier tijdelijk komen voor bv studies met een visum, neem ik aan? Of mensen vanuit de EU die zich hier komen vestigen maar niet van nationaliteit veranderen?
Of praat je nu specifiek over manipulatie van statistieken?
Dat van de VS weet ik.Soekie zei:Mag ik hier een bron van?
Je bent hier niet in de V.S. waar allochtonen met name degenen die wij hier "kansarm (~kansloos)" noemen de top 5% hoogste functies bij multinationals bekleden.
Iraniërs, Irakezen, Marokkanen, ... you name it, they've got it.
De V.S. laat enkel allochtonen toe met een hogere opleiding die volledig geassimileerd worden, met glansrijke carriëres en zeer sterke creatie van economische meerwaarde tot gevolg!![]()
Qua Belgie heb ik het natuurlijk op de EU administratie, NAVO en hoofdkwartieren van bedrijven. Expats.
Allochtonen zijn niet enkel N-Afrikanen en Arabieren.
Ik ken uw achtergrond natuurlijk niet, maar als je eens in de gemiddelde fabriek rondloopt of 's nachts de kuisploeg ziet in uw kantoor weet je het wel. Ik heb als vakantiejobber echt tientallen productiebedrijven gedaan en redelijk wat kantoren gezien.Soekie zei:Que?
De werkloosheidscijfers al eens bekeken, naar afkomst?
Zoals die ene komiek zei over de muur dat de VSA wou bouwen om illegale Mexicaanse migranten buiten te houden: "Who do you think's gonna build that wall?"
.Ik vermoed dat je ergens in transport zit omdat je over Bulgaren en Roemenen praat?
Goede post, maar houd uw koosnaampjes toch maar voor u vriendinSoekie zei:Uw naïviteit is schattig.
Zie mijn vorige post.
Blij dat je het toegeeft.
. Niks 'toegeven', da's gwoon mijn overtuiging als moderate.
Idd. Ik ben 40 uur wakker en moet nog een aantal uur studeren.Soekie zei:Misschien is daar een reden voor.![]()
En trlk ken ik de werkloosheidscijfers. Maar stel tegenover de gederfde inkomsten eens de gewonnen inkomsten? Zo'n studie bestaat zelfs niet eens denk ik.
Ik ontken dus helemaal de problemen met migranten niet. Ik geloof gewoon niet dat de kosten de baten overschrijden.


Sorry 


