Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Gisteren hoorde ik dat het familiefeest om 16u was, nu is het al 15u, tof om te weten hoelang ik nog kan studeren. Normaalgezien als ik nu één oefenles afwerk en dan den theorie van het volgende hoofdstuk begin dan zit ik safe.

Qua kater valt het nog mee van gisteren. :$ Maar ik dacht dat ik om 01:24 vertrokken was op de fuif, ik kom thuis aan: 5 voor 3. :unsure: Wist ff niet waar ik het had maar ben ergens een uur kwijtgeraakt. :D

Anoniem06

Legacy Member
Godverdomme mijn hoofd en oren.

Ik pak verlofdag! Toch familiefeest straks :sop:

_ns_

Legacy Member
Klag om half 5 in m'n bed, goed geamuseerd, maar 'k heb het bescheiden gehouden. Straks beginnen :).

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Godverdomme mijn hoofd.

Second, en niet eens zo heel veel gedronken. En ik moet studeren vandaag. :sop: En mijn ma heeft hier een ganse menu voor mij gemaakt "omdat het toch nieuwjaar is", echt geen honger. Het gedacht aan eten alleen al doet me kotsneigingen krijgen.

Dennoman

Legacy Member
Morgen aan mijn stage beginnen, 't is eens iets anders dan blokken. Soit, ik zal ook weten wat doen me dunkt, tijdens de blok draaide ik alvast géén 8 uur per dag :p

Snowyflake

Legacy Member
_ns_ zei:
Klag om half 5 in m'n bed, goed geamuseerd, maar 'k heb het bescheiden gehouden. Straks beginnen :).

² ook rond 4-5u in mijn nest en geamuseerd maar niet overdreven :) Sebiet ook eens beginnen :D

freakykiller

Legacy Member
Meh geen idee hoe laat het was. 5u30 ofzo, de drank begon denk'k opdat moment pas echt goed te werken. Ik was precies nog vrij nuchter doorheen de avond, itt mijn bende :unsure:. Zelfs geen echte kater. Al bij al was het ook nie zo zot leuk. De beste keer blijft nog altijd 2 jaar geleden.

Opkikker: ouders hebben het al allemaal opgekuist (ale ik had al groot deel gedaan maar vb de vloer gedaan). Heb ik al 'iets' meer zin om te beginnen leren

Matt.

Legacy Member
Toch iets verkeerd gegeten precies gisteren... Kater ebt langzaam weg, maar 't zal toch weer ver van een productieve dag worden! :sad:

Tibokio

Legacy Member
Ik ben zo lui vandaag.. :( en ik zou nog rond de 180 pagina's moeten blokken vandaag..

Tibokio

Legacy Member
_ns_ zei:
lolwut, dan zijt gij toch ne ferme kerel :D. Welk vak?

Allez, da zou moeten volgens mijn schema, omdat ik al zo veel achter ben :p

Het worden er waarschijnlijk maar 50 ofzo. 't Is IRW, da vind ik wel tof om te studeren :D

coldplayke

Legacy Member
Ugh...Duitse taalkunde is maar 40 pagina's (een lachertje) en toch gaat het zo traag...zeker als om de 3 regels wordt verwezen naar de 1500 pagina's dikke Duden grammatica :sop:

Utred

Legacy Member
Zo'n dagske verlof doet wa zwaar deugd. Wel jammer dat ik de helft ervan halfdood heb doorgebracht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan