Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Voila sie vandaag toch nog 100p recht erdoor gekregen :D Nu keer aanzetten naar Gent :D Gelukkig nieuwjaar!

Lorvet

Legacy Member
Boekskes gaan hier eindelijk toe, morgen niets gepland = in bed liggen :D
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

TheRedDevils

Legacy Member
Gelukkig nieuwjaar é mannen. Ik moet 'vroeg' op en kruip dan ook mijn bed in. Proberen te slapen met die ambulances hier :sop:

Misericordiam

Legacy Member
Daarjuist 'In time' gecheckt. Vette film.

Nu het nest in en morgenochtend is't weer blokken :p en dit jaar begin ik de eerste dag van het jaar eens met een frisse kop :woohoo:. Morgen komen de oudjes wel langs om te gaan eten :s

Nighty night nine lives.

Morrissey

Legacy Member
Grootste kutfuif en toch zat? :D

Soit, hier gewoon thuisgebleven gisterenavond met de ouders en mijn vriendin. Het is eens wat anders, maar ik begin dadelijk met studeren. (:help:)

lantaarnpaal

Legacy Member
zalig geamuseerd in leuven :cool:


straks hopelijk nog iets of wa kunnen leren

maartendq

Legacy Member
Gisteren vroeg in bed gekropen (00.30u). Heb de hele dag moeten werken (non-stop 8,5u aan 'n stuk, kon moeilijk anders als je in 'n supermarktje de drankafdeling eigenhandig moet runnen met oudejaar), dinsdag moet ik weer werken, dus besloten van 1 januari maar nuttig te gebruiken (lees: met de neus in de boeken).

TheRedDevils

Legacy Member
Heel de dag lekker eten bij mijn oma :cool:
Over een uurtje de trein nemen!

coldplayke

Legacy Member
Vandaag: Duitse taalkunde
geen idee hoe ik dat vak moet studeren x)
Mijn oudejaarsavond was miserabel begonnen, toen hebben 2 pipo's mij hier op 9lives wat bezig gehouden :p

Nicske91

Legacy Member
Great, ik dachtnog gisteren tot 11 te studeren, maar toch niet gelukt. :-(

Cadiuro

Legacy Member
"Ik ga ni teveel drinken vanavond" betekent tegenwoordig blijkbaar dat ik enkel zware bieren drink verspreid over een hele avond... Mja, maakt niet want het was een legendarische avond :D

Hoogtepunt was naar het vuurwerk kijken vanop het dakterras van het kot waar we vierden (het vuurwerk naast Alma 2, ik denk niet dat die mannen een vergunning hadden maar beun) en daarna luid de Wild Rover inzetten en een ander groepke ergens anders horen meezingen :p

Heb van Leuven wel ni veel gezien, ben eigenlijk een helen tijd in den Dulci geweest waar het uiteraard veel te druk was en stonk :( Gingen daarna naar Letteren gaan, maar na daar nog wat staan kletsen op de parking ben ik maar naar huis gegaan zonder binnen geweest te zijn.

Kzou vandaag liever leren dan familiefeesten, dan kunde tenminste nog pauze nemen af en toe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan