Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
lorenzz zei:
Studenten die ooit Marc De Clercq hebben gehad of nog steeds hebben...
Marc De Clercq memes
GENIAAL!

Lol, Die traint in de escape fitness. Ik zie die altijd op zo'n ligfietske daar, die doet dan af en toe een klapke met studenten. Ik heb die trouwens nog nooit iets anders zien doen dan da fietske. 'k zou hem wel eens gewicht willen zien heffen.

:D

Duckwhisperer

Legacy Member
Misericordiam zei:
Lol, Die traint in de escape fitness. Ik zie die altijd op zo'n ligfietske daar, die doet dan af en toe een klapke met studenten. Ik heb die trouwens nog nooit iets anders zien doen dan da fietske. 'k zou hem wel eens gewicht willen zien heffen.

:D

Ik heb hem al eens buikspieroefeningen zien doen. :p

Nicske91

Legacy Member
aXl_ zei:
Het is al ff geleden, maar ik heb daar indertijd een weekend in de blok aan gespendeerd en ik had 2 dagen in de examens. oefeningen zijn uiteraard het belangrijkste. Op het examen heb je alleen maar oefeningen.

Ik heb het al eerste examen. In mijn planning heb ik drie dagen en een voormiddag ervoor. Hopelijk zal alles op tijd klaar zijn. :p

NotoriousP

Legacy Member
Nicske91 zei:
Ik heb het al eerste examen. In mijn planning heb ik drie dagen en een voormiddag ervoor. Hopelijk zal alles op tijd klaar zijn. :p

Voor de oefeningen is het idd gewoon het examen maken, dat is voldoende.

Maar vraag 2 is iets in de aard van "teken stroomspiegel, teken differentieelversterker" dus die moet ge wel zo wat van buiten kennen. Hij vraagt wel om het type transistor te veranderen, dus een stroomspiegel staat in het boek met Nmos en dan moet ge dat met Pmos doen.

Heb het eerste voorbeeldexamen opgelost se, alleen moet ik nog uitpluizen hoe ik vraag 4 met blackman doe.

Schummi88

Legacy Member
Saphira zei:
maar 1 examen hebben suckt :(. Geef mij de gewone pak dan maar.

Ik wil direct met je ruilen hoor :p. Vandaag men bundel verder afwerken zodat die qua opmaak en taken volledig in orde is. Dan moet ik me daar al geen zorgen meer over maken.

Morgen eens deftig in Personenverzekeringen Leven vliegen want dat is er ook niet van gekomen. Dan begint de vriendin nog is te zagen of ik morgenmiddag niet mee naar NL trek om 's avonds Nieuwjaar te vieren. Om van het gezaag vanaf te zijn maar ja gezegd of ik ga dat nog weken mogen aanhoren :p.

Dat gaat een korte Oudejaarsnacht worden om toch nog iets of wat te blokken op Nieuwjaar :unsure:.

Lospeed

Legacy Member
Motivatie is weer zoek, seffes toch nog wat proberen leren dat ik morgen wat kan uitslapen :)
Overmorgen wordt sowieso doorwerken om de schade van vandaag en morgen in te halen.

NotoriousP

Legacy Member
NotoriousP zei:
Heb het eerste voorbeeldexamen opgelost se, alleen moet ik nog uitpluizen hoe ik vraag 4 met blackman doe.

Hihi geen terugkoppeling = geen blackman. ^^

freakykiller

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb net ontdekt dat Slipknot een liedje gemaakt heeft over het Fouriertransformeren van een geFouriergetransformeerde om zo een herschaald en tijdsomgekeerd oorspronkelijk signaal te bekomen. 't Waren nog snuggere mannen!


Dualiteit

Lol ik dacht al, wtf. Maar idd duality. Eigenlijk een van de weinige liedjes die ik cva vind :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Hier nog een kleine 2u! En dan champagne! Zelf gekozen van de trip naar Reims en omstreken van oktober :cool:

_ns_

Legacy Member
Faak, 't begint straks al om 19uur, ik dacht pas om 21 uur ofzo. Vaarwel schema :sop:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan