Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
Nicske91 zei:
Hoeveel dagen zou ik voor dat vak uitrekken :P? Is het noodzakelijk dat je eigenlijk de theorie leert :p. Ik heb gewoon zin om alleen die examens te maken, zien er nog te doen uit.

@Notp: hij heeft gezegd in de les dat je beiden op het examen ging krijgen. Nooit in de les gezeten zeker? :P

Het is al ff geleden, maar ik heb daar indertijd een weekend in de blok aan gespendeerd en ik had 2 dagen in de examens. oefeningen zijn uiteraard het belangrijkste. Op het examen heb je alleen maar oefeningen.

Ironpole

Legacy Member
Heb vandaag en morgen ingerekend als één blokdag. Meh, zal wel lukken. Het is nog interessant. :)

Baats

Legacy Member
Toch met het keuzevakje beginnen vandag (lijkt me een ideaal tijdstip, hé TRD? :D). Op 2 dagen moet dat wel lukken.


En straks genieten van De Tijdloze :)

Brek

Legacy Member
Saphira zei:
maar 1 examen hebben suckt :(. Geef mij de gewone pak dan maar.

:wtf:

Begin gewoon 7 dagen voor uw examen te leren en zit voor de rest van de vakantie/blok op uw lui gat?

Baats

Legacy Member
Utred zei:
TRIEST, INTRIEST




Eerder ergeren aan waarschijnlijk. Al blijft er natuurlijk veel goede muziek inzitten.

True. Ik kijk daar altijd zo hard naar uit, maar ik weet dat ik mij binnen 2 uur weer zo hard aan de Coldplay en KOL-schijven ga ergeren :sad:

Utred

Legacy Member
Dieptepunt is toch steeds die homo die commentaar geeft op Shine On You Crazy Diamond. Ben es benieuwd waar Adele gaat staan, en ik ga best mijn ramen dicht timmeren want als er iets van die nieuwe van Coldplay instaat spring ik er door.
Ik zou zo gelukkig zijn moest ipv 1 van hun stadionanthems dit erin staan.

WolCoM

Legacy Member
Proberen om van vandaag iets te maken, maar vrees er voor. Moet nog naar men grootouders, nen kado zoeken, scoutslokaal gaan klaarzetten.
Met 2-3uurkes benk content!

Baats

Legacy Member
Goh, (bijna) gelijk wat van de eerste 3 albums mag erin voor mijn part, maarja.

Inderdaad, ik erger mij ook al jarenlang aan die Steven, ik heb altijd het gevoel dat die kerel die muziek totaaaal niet kan appreciëren (tot Daan met huiswijf komt natuurlijk). Maar 'k zal proberen er mij niet te veel aan te ergeren :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Handsome Hermit zei:
Gewoon een keerke komen checken of ze het allemaal nog zo leuk vonden en er nog steeds met volle vreugde naar uit keken en er intens genot aan beleefden als ze in juni deden :p.

En vanzelfsprekend deel ik ook gratis tips uit als er hier een vak passeert dat ik in volmaakte glorie heb afgerond ;).

Btw, die labels van die thread zijn hier wel beneden alle peil. Of is er weer ne mod met erg veel humor met de keerborstel en de infractions langs geweest?

Der vervallen morgen nog wa infras voor de vorige keer da ik gespeeld heb met de tags. We kunnen dan nog eens beginnen e. :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Heb net ontdekt dat Slipknot een liedje gemaakt heeft over het Fouriertransformeren van een geFouriergetransformeerde om zo een herschaald en tijdsomgekeerd oorspronkelijk signaal te bekomen. 't Waren nog snuggere mannen!


Dualiteit

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb net ontdekt dat Slipknot een liedje gemaakt heeft over het Fouriertransformeren van een geFouriergetransformeerde om zo een herschaald en tijdsomgekeerd oorspronkelijk signaal te bekomen. 't Waren nog snuggere mannen!


Dualiteit

Ge kunt er ook over gaan he!

Hier beginnen we iig aan de laatste dag Sysi, maar een halve dag meer achter en dan zijn we op schema :)

@Hermit; het probleem is dat ik nu al een halfjaar CW doe, maar van het hele jaar nog niets met een computer gezien heb :unsure:

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Toch met het keuzevakje beginnen vandag (lijkt me een ideaal tijdstip, hé TRD? :D). Op 2 dagen moet dat wel lukken.


En straks genieten van De Tijdloze :)

Zal wel lukken op 2 dagen :p
Damn, morgen op dit tijdstip moet ik al bijna de trein nemen naar Brugge (familiefeest). Dat wordt echt niets leren morgen :/
Extra druk om nu te presteren!
De tijdloze staat hier ook op trouwens :cool:

Exorikos

Legacy Member
Respect voor de mensen die om 7u30 al aan het leren zijn in plaats van hier te posten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan