Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Brek zei:
Gij doet toch een economische richting? Nog bij geen enkel vak varianties tegengekomen? Of in het middelbaar?
Dat was trouwens niet aanvallend bedoeld hoor, ik was gewoon verbaasd. :unsure:

Ok, cava :). Eigenlijk wel al eens tegen gekomen ooit (denk ik) ma nog niet dit semester buiten in dit vak dus. Heb het gewoon niet onthouden (geen idee meer wanneer) en was te tam voor internet hehe :unsure:. Wou meteen een eenvoudig "kern"antwoord van iemand van jullie en moest net gaan eten na die post.

Cadiuro

Legacy Member
Kben et is aant nazien geweest (ge moet iets doen op ne vrijdagavond :p) en da is dus echt uit alle mogelijke kanten da mensen zo zitten af te tellen naar Oudjaar e - een paar van unief, een aantal van middelbaar, een aantal van lagere school

Geteld: 14 berichten over een tijdspanne van 3 uur :unsure:

God, these people are following me - IT'S A CURSE

Nu slapen, morgen fysica, morgenavond dan toch maar meefeesten, anders ist ook maar saai e :)

Th1x4nG

Legacy Member
Die 'Impractical Jokers', voel me zo slecht dat ik maar niks uitgestoken krijg voor school maar dit helpt het toch een beetje vergeten :lol:

4:45 in ep 2: "Here you go buddy, d'you feel your tattoos getting a little like... more supple?" :rofl: /neer

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Die 'Impractical Jokers', voel me zo slecht dat ik maar niks uitgestoken krijg voor school maar dit helpt het toch een beetje vergeten :lol:

4:45 in ep 2: "Here you go buddy, d'you feel your tattoos getting a little like... more supple?" :rofl: /neer

Geniaal he :lol:
Man ideale pauze voor mij ^^, lang geleden dat ik nog luid op zat te lachen achter me pc :')

Snowyflake

Legacy Member
hmmm ik ging eerst wachten tot na de examens om naar die serie te kijken maar zie net dat hij nieuw is en maar 4 afleveringen heeft dus zou mss niet slecht zijn voor op 1 januari eens te bekijken :D Dan heb ik voor de rest van de examens elke week 20 minuutjes om naar uit te kijken als het echt zo goed is :p Nu opt gemakske family guy kijken en eens wat vroeger in mijn bed kruipen :D

ConChuros

Legacy Member
haha en ik lig al te klagen van wat ik moet leren. Als ik sommige hier bezig hoor, hebben die wel een pak meer te doen :P

Handsome Hermit

Legacy Member
Alles bon met CW'erkes?

Werken > Studeren ftm, ze manne (no offense, en ik support alle streverkes hier :)). Ik herinner mij precies da'k hier nog wa mensen succes moest komen wensen met hun thesis dees jaar :p.

freakykiller

Legacy Member
Handsome Hermit zei:
Alles bon met CW'erkes?

Werken > Studeren ftm, ze manne (no offense, en ik support alle streverkes hier :)). Ik herinner mij precies da'k hier nog wa mensen succes moest komen wensen met hun thesis dees jaar :p.

In welke zin bedoelde :p. De gewone of op vlak van lastig zijn :unsure:

Handsome Hermit

Legacy Member
Gewoon een keerke komen checken of ze het allemaal nog zo leuk vonden en er nog steeds met volle vreugde naar uit keken en er intens genot aan beleefden als ze in juni deden :p.

En vanzelfsprekend deel ik ook gratis tips uit als er hier een vak passeert dat ik in volmaakte glorie heb afgerond ;).

Btw, die labels van die thread zijn hier wel beneden alle peil. Of is er weer ne mod met erg veel humor met de keerborstel en de infractions langs geweest?

Iemand

Legacy Member
10 paginas minder gedaan vandaag, maar had een dag waarop het niet ging. Gojja

Nunak

Legacy Member
Handsome Hermit zei:
Alles bon met CW'erkes?

Werken > Studeren ftm, ze manne (no offense, en ik support alle streverkes hier :)). Ik herinner mij precies da'k hier nog wa mensen succes moest komen wensen met hun thesis dees jaar :p.

Merci voor de steun! (Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers...)

En ik vind CW nog altijd razend interessant maar het is toch wel abnormaal veel werk dit jaar. P&O + Software Ontwerp gaat er gewoon over. Ik ben net klaar met de leerstof van vandaag te leren en nu kan ik nog een UML gaan aanpassen voor de deadline van Software ontwerp van morgen :s

Maar het komt allemaal wel goed :p

Handsome Hermit

Legacy Member
Deadlines zijn er om met 1u reserve te halen, dat is de echte spirit :p

Joeshoe

Legacy Member
Slapen is voor pussies!


Mompelt nog wat over uitstelgedrag en gaat verder battlefield spelen. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan