aXl_
Legacy Member
Exorikos zei:Om dan nog 1.5u te wachten tot hij eindelijk naast je komt zitten...
zoals bij alle mondelinge examens moet je snel genoeg je naam op het bord schrijven ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Om dan nog 1.5u te wachten tot hij eindelijk naast je komt zitten...
aXl_ zei:zoals bij alle mondelinge examens moet je snel genoeg je naam op het bord schrijven ^^
_ns_ zei:Morgen om 7 uur opstaan, kheb heel wat in te halen en ik wil met een gerust geweten mij morgen zat kunnen zuipen.
TheRedDevils zei:Wat is dat hier in Gent? Normaal kom ik superveel voetgangers tegen en nu enkel een dronkaard ingehaald met de fiets![]()

aXl_ zei:moet goed te doen zijn. Al zijn examens hebben allemaal dezelfde categorieën van vragen. Er circuleren verschillende examens van vroeger. Als je daar op oefent kan je zo'n examen in 20 à 30 min oplossen ^^

_ns_ zei:Morgen om 7 uur opstaan, kheb heel wat in te halen en ik wil met een gerust geweten mij morgen zat kunnen zuipen.


Baats zei:Impractical Jokers SE01 EP01 - YouTube
Daar gaat de rest van mijn dag, wat een zalig programma
Basically, friends trollling friends.
!!!!!!
freakykiller zei:Moest ik kunnen negreppen!!!!!!
maar ik geef u ne gewone rep omdat ook zo geniaal is![]()

Baats zei:Impractical Jokers SE01 EP01 - YouTube
Daar gaat de rest van mijn dag, wat een zalig programma
Basically, friends trollling friends.

josilirios zei:Nu vraag ik mij toch wel af of ge hier impliciet een rep terug verwacht. Anders zou mijn mimimimimimimimi /alteration mode
![]()
*grmbl*
, alé dag achter op schema en kheb den indruk dat het enkel gaat verslechtere door 1. naar huis te gaan 2. oudejaarsavondtom1 zei:
tommie314 zei:BINNEN 24H LIG IK LAM IN DE ZETEL

aXl_ zei:moet goed te doen zijn. Al zijn examens hebben allemaal dezelfde categorieën van vragen. Er circuleren verschillende examens van vroeger. Als je daar op oefent kan je zo'n examen in 20 à 30 min oplossen ^^
? Is het noodzakelijk dat je eigenlijk de theorie leert
. Ik heb gewoon zin om alleen die examens te maken, zien er nog te doen uit.
tommie314 zei:BINNEN 24H LIG IK LAM IN DE ZETEL
Nicske91 zei:@Notp: hij heeft gezegd in de les dat je beiden op het examen ging krijgen. Nooit in de les gezeten zeker?![]()
