Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ja, dat is dan het verschil tussen PW en SW zeker?glashelder zei:Oh, vanaf dan vond ik het juist supersaai. Dat begin was nog leuk, zo met die theorietjes en zo. Maar dan de meer concrete dingen... Blugh.
Nas zei:Wel ja, dat is dan het verschil tussen PW en SW zeker?
Al die opsommingen over hoeveel staatssecretarissen er zijn, of dat vreselijke hoofdstuk over openbaar bestuur met die hervormingen
Echt zo al die praktische dingetjes, wie waar verantwoordelijk voor is en hoe iets gedaan moet worden en welke 17 organen dat eerst moet passeren.Tsubasa zei:Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?
Matt. zei:@Tom: Ja, wellicht. Misschien moet ge daar eens een info-avond over organiseren.![]()
Tsubasa zei:Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?
Wikipedia to the rescue; Variance - Wikipedia, the free encyclopediatom1 zei:Mijn Word-Layout ziet er toch ook wel deftig uit hoor. LaTeX is echt totaal ni nodig. Gewoon wat typografie skills en wat leuke lettertypes voor de hoofdingen en das voldoende!

Exorikos zei:Btw, er wordt hier veel te veel gepost en veel te weinig geleerd. Het lijkt hier erger dan de voorbije jaren.

Joeshoe zei:We kunnen niet allemaal unif doen hé, iemand moet de vuilbakrichtingen opvullen![]()
![]()
NotoriousP zei:Elektronische basisschakeling? Kga voor de 20 jo.
Alleen nog zien dat ik die blackman methode kan.
aXl_ zei:ik herinner me nog dat Steyaert in z'n lessen had aangekondigd: je mag dat oplossen met Blackman, of met V_test/I_test methode, das voor mij hetzelfde.
Dus ik dacht bij mezelf: ik gebruik die v_test/i_test wel, das tenminste logisch. Komde bij hem op het examen:
"En als je dat nu zou oplossen met Blackman, hoe doe je dat?"
...
NotoriousP zei:Mja ik ben technisch gezien een master student dus ik mag geen 9's meer hebben. Maar als ik toch mijn tijd neem wil ik daar wel deftige punten op.![]()
aXl_ zei:moet goed te doen zijn. Al zijn examens hebben allemaal dezelfde categorieën van vragen. Er circuleren verschillende examens van vroeger. Als je daar op oefent kan je zo'n examen in 20 à 30 min oplossen ^^