Gisteren alle MC-vragen opgelost. 19 hoofdstukken, 20 vragen per hoofdstuk
Nas zei:
Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.
De laatste twee hoofdstukken zijn uitgebreider, verkiezingen en democratie zijn nu een apart hoofdstuk en hier en daar is de uiteg veranderd of uitgebreider.
Oh. Ik had gehoord dat het veel verschilde. Voornamelijk omdat mijn samenvatting iets van 160 pagina's was. Een vriendin van me heeft die samenvatting aangepast naar het nieuwe boek (die Ann van op Wanakoe

) en nu is het 220 pagina's of zo
Nas zei:
Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6)

,
maar het is inderdaad kutveel.
Oh, vanaf dan vond ik het juist supersaai. Dat begin was nog leuk, zo met die theorietjes en zo. Maar dan de meer concrete dingen... Blugh.
Drew zei:
Als ge het boek al niet afkunt, ga je veel plezier hebben op het examen.
Ik vond het examen eigenlijk wel leuk

Niet gemakkelijk, maar wel leuk.