Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

libaros

Legacy Member
Morrissey zei:
Wa studeerde gij feitelijk? :unsure:

Hij werkt voor de UGent. Hij checkt gedurende een semester alle lessen en oefeningen, neemt deel aan de blok (eventueel wat studeren) en legt de examens af. Om dan na de examens met een propere lei een andere richting te starten.:doc:

Utred

Legacy Member
Morrissey zei:
Wa studeerde gij feitelijk? :unsure:

Met blok bedoel ik het geplande deel van het op voorhand studeren. Na morgen heb ik alles al eens gedaan. Daarna 3 dagen buffer en dan beginnen voor het eerste examen.

glashelder

Legacy Member
Gisteren alle MC-vragen opgelost. 19 hoofdstukken, 20 vragen per hoofdstuk :crazy:

Nas zei:
Het boek verschilt niet zoveel van het vorige.
De laatste twee hoofdstukken zijn uitgebreider, verkiezingen en democratie zijn nu een apart hoofdstuk en hier en daar is de uiteg veranderd of uitgebreider.
Oh. Ik had gehoord dat het veel verschilde. Voornamelijk omdat mijn samenvatting iets van 160 pagina's was. Een vriendin van me heeft die samenvatting aangepast naar het nieuwe boek (die Ann van op Wanakoe :p) en nu is het 220 pagina's of zo :wtf:

Nas zei:
Hmm ja, ik vind het persoonlijk interessant (vanaf hoofdstuk 6) :unsure:,
maar het is inderdaad kutveel.
Oh, vanaf dan vond ik het juist supersaai. Dat begin was nog leuk, zo met die theorietjes en zo. Maar dan de meer concrete dingen... Blugh.

Drew zei:
Als ge het boek al niet afkunt, ga je veel plezier hebben op het examen. :lol:
Ik vond het examen eigenlijk wel leuk :unsure: Niet gemakkelijk, maar wel leuk.

Morrissey

Legacy Member
Utred zei:
Met blok bedoel ik het geplande deel van het op voorhand studeren. Na morgen heb ik alles al eens gedaan. Daarna 3 dagen buffer en dan beginnen voor het eerste examen.

3 bufferdagen, nice :p. En welke richting dan?

Ik moet ook nog 1 vak grondig voorleren, en dan begin ik volgende week donderdag voor mijn eerste examen, ik begin de 9de al :(

Ironpole

Legacy Member
libaros zei:
Hij werkt voor de UGent. Hij checkt gedurende een semester alle lessen en oefeningen, neemt deel aan de blok (eventueel wat studeren) en legt de examens af. Om dan na de examens met een propere lei een andere richting te starten.:doc:

Professionele richtingstester dus eigenlijk hé. :doc:

Utred

Legacy Member
Morrissey zei:
3 bufferdagen, nice :p. En welke richting dan?

Ik moet ook nog 1 vak grondig voorleren, en dan begin ik volgende week donderdag voor mijn eerste examen, ik begin de 9de al :(

Audiologie aan Ugent.

Hij werkt voor de UGent. Hij checkt gedurende een semester alle lessen en oefeningen, neemt deel aan de blok (eventueel wat studeren) en legt de examens af. Om dan na de examens met een propere lei een andere richting te starten.
Dat zou een fantastische job zijn eigenlijk. Ik zal eens een mail sturen naar Van Cauwenberghe of ze zo niemand nodig hebben!

Joeshoe

Legacy Member
Resident Evil 4 en code veronica x hd remakes gedownload voor de ps3 en the witcher 2 voor pc.



Fuck :p

Orchidee

Legacy Member
Nog één hoofdstuk analytische chemie en ik stop voor vandaag.
Vanavond nog naar de jeugdbeweging gaan.:music:

_ns_

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik moet ook nog 1 vak grondig voorleren, en dan begin ik volgende week donderdag voor mijn eerste examen, ik begin de 9de al :(

17e hier :D.


Ik had ook 3 bufferdagen, kheb die direct opgebruikt aan het begin van den blok :unsure:.

NotoriousP

Legacy Member
Nog 1 oefenzitting en ik stop er ook mee voor vandaag, tgaat echt niet vooruit alsk ziek ben.

insomnia

Legacy Member
't is goed geweest voor een tijdje, concentratie is weg. Misschien dat ik vanavond laat nog opnieuw in gang geraak, anders zal het voor morgen zijn.

Tsubasa

Legacy Member
Serieus aan't overwegen om die teksten in den boek niet meer te lezen en gewoon notities. Man dat vertraagt de boel. Morgen dag 4 van dit vak en denk dat het nog niet af zal zijn. Waren wel wat kortere dagen, maar dan nog :doh:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan