Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:

Morrissey zei:
syNk zei:
Ik had het zien passeren op internet.Matt. zei:Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo?Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.

NotoriousP zei:Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.
Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was.![]()

Matt. zei:Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo?Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.

NotoriousP zei:Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.
Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was.![]()
Morrissey zei:

Tsubasa zei:Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?
Matt. zei:Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)
. Gewoon wat typografie skills en wat leuke lettertypes voor de hoofdingen en das voldoende!Matt. zei:Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)


Titelnummering? Titels die iets betekenen? (bij Results and Discussion wtf?) En ook typische Wordfail van die tabel op pagina 17-18. 