Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Khad een 10 voor Economie van hem :cool:

:unsure:

Kga deze avond naar Gent gaan, morgen daar nieuwjaar vieren. Hopelijk gaat het leren wat deftig morgen :p

_ns_

Legacy Member
Bleh, kgeef het op voor vandaag. Ik zal morgen wel een tandje bijsteken.

Morrissey, morgenavond alosta of niet :p?

Morrissey

Legacy Member
Misschien, misschien niet. Ik weet het nog niet, alles hangt af hoeveel alcohol ik thuis ga zuipen :unsure:.

Put_met_keren

Legacy Member
De lector van recht heeft de examenvragen gegeven. 48 in totaal maar we hebben ze onderling verdeeld.Dat zou heel wat tijdswinst betekenen voor ons allemaal. Ik ben net klaar met mijn deel. 'k Heb er maar zo'n dikke 3u aan bezig geweest :s
Nu hopen dat de rest mij niet in de zak zet :p

Matt.

Legacy Member
Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo? :unsure: Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.

Tsubasa

Legacy Member
KUT ASSISTENT DIE DE BALLEN LES KON GEVEN :angry:

Snap echt niets van die oefeningen, ze zijn dan ook wat gebaseerd op statistiek en moet dat nog krijgen :doh:. Dit is een vak uit het derde jaar, die hebben hun statistiek allemaal al gehad. Iemand UGent TEW 3e jaar hier? :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.

Matt. zei:
Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo? :unsure: Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.

Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was. :)

Tsubasa

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.



Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was. :)

Laatste keer dat ik mijn voorbereidingsprogramma heb bekeken, was er niks te kiezen :sop:

Edit: btw, net op minerva de extra uitleg gevonden. Blijkbaar vonden zelfs de studenten met kennis van statistiek de uitleg van de assistent slecht.

Damn, ik snap het meteen. Why I no check minerva sooner :doh:

Tsubasa

Legacy Member
Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Waarom zijn thesissen eigenlijk nooit grafisch aantrekkelijk, is dat verboden of zo? :unsure: Neen, liefst zoveel mogelijk tekst, gatlelijke figuren en ellenlange tabellen! Zo droog allemaal.

De mijne gaat nen sexy layout hebben ze :cool:

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dan had je dat vak niet moeten kiezen hé.



Ik had iets van een 70 bladzijden 33 afbeeldingen, interlinie 1,5 en brede marges aan de zijkanten. Er staan denk ik een 4tal tabellen in waarvan het hoogst aantal rijen 5 was. :)

Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)

Brek

Legacy Member
Tsubasa zei:
Gasten, variance lijkt een heel basic begrip en is daarom niet uitgelegd in mijn cursus. Ma ik ken dat dus nog niet. Iemand die mij kan helpen?

:oink:

Dat is gewoon een maat van spreiding.

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)

Mijn Word-Layout ziet er toch ook wel deftig uit hoor. LaTeX is echt totaal ni nodig :p. Gewoon wat typografie skills en wat leuke lettertypes voor de hoofdingen en das voldoende!

Ironpole

Legacy Member
Matt. zei:
Ja, wat ik bedoel is dat de meeste thesissen er zo uitzien, met wat geluk staat het in LaTeX en is het al iets overzichtelijker. Maar dergelijke zaken kom je zelden tegen, jammergenoeg. (Akkoord, niet iedereen heeft kaas gegeten van layouten, maar bv. die Word-thesis hierboven is echt onoverzichtelijk imo, en jammergenoeg zien het merendeel van de thesissen er zo uit.)

Where iz teh structure? :confused::(:confused: Titelnummering? Titels die iets betekenen? (bij Results and Discussion wtf?) En ook typische Wordfail van die tabel op pagina 17-18. :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan