Nunak
Legacy Member
Exorikos zei:Respect voor de mensen die om 7u30 al aan het leren zijn in plaats van hier te posten.
Uw anciënniteit schiet echt de hoogte in. Ge klinkt al bijna als mijn moeder




Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Respect voor de mensen die om 7u30 al aan het leren zijn in plaats van hier te posten.




Snowyflake zei:hmmm ik ging eerst wachten tot na de examens om naar die serie te kijken maar zie net dat hij nieuw is en maar 4 afleveringen heeft dus zou mss niet slecht zijn voor op 1 januari eens te bekijkenDan heb ik voor de rest van de examens elke week 20 minuutjes om naar uit te kijken als het echt zo goed is
Nu opt gemakske family guy kijken en eens wat vroeger in mijn bed kruipen
![]()
Bekos zei:

Exorikos zei:Respect voor de mensen die om 7u30 al aan het leren zijn in plaats van hier te posten.
TimeFtw zei:Berichten: 14.346
Exorikos zei:Zijn die dan allemaal tijdens de blok en examens gepost?

TimeFtw zei:Moet er tijdens het jaar dan niet gestudeerd worden?![]()

TimeFtw zei:Moet er tijdens het jaar dan niet gestudeerd worden?![]()
.
), beetje gitaar geoefend, tien pagina's van de geplande 30 gedaan (tzijn van die waar heel veel tijd in kruipt... Voornamelijk afleidingen die je dan ook helemaal moet kunnen), broer terug gaan ophalen. Deze namiddag de resterende 20pags en dan naar LeuvenExorikos zei:En eerlijk gezegd in mijn eerste 2 jaren wel veel tijdens de blok gepost. Mijn postcount in deze thread en punten zijn omgekeerd evenredig. Ik heb zo het gevoel dat het bij sommigen hier ook het geval gaat zijn.

TimeFtw zei: