Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Ik doe niks vandaag, totaal geen motivatie om achter mijn boeken te kruipen.

Maar vanaf morgen begint het toch serieus te worden, ik ga zo veel mogelijk bij mijn grootouders blokken, geen afleiding = :love:

Digital Lies

Legacy Member
Vandaag was normaal vrijaf, maar kmoet vnavond toch studeren om terug op schema te geraken. Kga der eens aan beginnen. Succes aan al degenen die vandaag ook met een lichte kater toch studeren!

edraket

Legacy Member
Episch feestje, lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb.
Vanaf morgen beginnen knallen!

aan de burgies: ik heb morgen een afspraak bij het monitoraat, waar is da ergens op de Plateau?

Fliblit

Legacy Member
Pft, net thuis. Een hele dag op restaurant. Niet te geloven.

Lang geleden dat ik me nog zo verdrietig heb gevoeld, eigenlijk.

Baats

Legacy Member
Alteration zei:
De échte fans hebben die al gezien :unsure:
Screw you, Baats :scream:

Sorry :unsure:

Ben ondertussen ook al een tijdje aan't uitkijken naar die nieuwe aflevering, Sal zat in goeie vorm :D

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Episch feestje, lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb.
Vanaf morgen beginnen knallen!

aan de burgies: ik heb morgen een afspraak bij het monitoraat, waar is da ergens op de Plateau?

Dat is in de gang recht tegenover de deur van PC-klas E. Dus hoofdingang ingaan en langs Auditorium A passeren, trap omhoog, en dan meteen rechts het hoekje om. Daar is dan een gangetje met monitoraat lokaaltjes.


Maar euh, monitoraat, is dat niet enkel voor vakken van 1ste bach?

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Dat is in de gang recht tegenover de deur van PC-klas E. Dus hoofdingang ingaan en langs Auditorium A passeren, trap omhoog, en dan meteen rechts het hoekje om. Daar is dan een gangetje met monitoraat lokaaltjes.


Maar euh, monitoraat, is dat niet enkel voor vakken van 1ste bach?

Bedankt! Geven ook begeleiding voor de wiskunde van de schakelaars.

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Pft, net thuis. Een hele dag op restaurant. Niet te geloven.

Lang geleden dat ik me nog zo verdrietig heb gevoeld, eigenlijk.

De invloed die mijn gezicht kan hebben...:p

Wat is er konijn?

NotoriousP

Legacy Member
Semiconductor devices ging traag, had er ni veel zin in. Enkel carrier transport gedaan, morgen PN-diode & bipolaire transistor!

Tjee

Legacy Member
Vanaf morgen vlieg ik erin gvd... wel spijtig datk smiddags nog moet gaan eten bij mijn neef :/

Nas

Legacy Member
'k Ga gewoon naar de Boekentoren, daar is minder volk dan bij de Therminal

Dionysus

Legacy Member
Tibokio zei:
Ik ben zo lui vandaag.. :( en ik zou nog rond de 180 pagina's moeten blokken vandaag..

Lolzor, wa doet gij dan de rest van de blok als gij a ratio van 180 pagina's per dag knalt?

Hier niks gedaan vandaag, de planning kan dat aan :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan