Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:


Alteration zei:De échte fans hebben die al gezien
Screw you, Baats![]()


edraket zei:Episch feestje, lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb.
Vanaf morgen beginnen knallen!
aan de burgies: ik heb morgen een afspraak bij het monitoraat, waar is da ergens op de Plateau?
Ironpole zei:Dat is in de gang recht tegenover de deur van PC-klas E. Dus hoofdingang ingaan en langs Auditorium A passeren, trap omhoog, en dan meteen rechts het hoekje om. Daar is dan een gangetje met monitoraat lokaaltjes.
Maar euh, monitoraat, is dat niet enkel voor vakken van 1ste bach?
Fliblit zei:Pft, net thuis. Een hele dag op restaurant. Niet te geloven.
Lang geleden dat ik me nog zo verdrietig heb gevoeld, eigenlijk.

Matt. zei:

drxero zei:
Dan maar op de hogeschool gaan studeren :[

Tibokio zei:Ik ben zo lui vandaag..en ik zou nog rond de 180 pagina's moeten blokken vandaag..
