Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Kheb mijn koffie te traag opgedronken dus het is een zeer korte powernap geworden![]()




Utred zei:Kheb mijn koffie te traag opgedronken dus het is een zeer korte powernap geworden![]()

Matt. zei:Caffeine begint pas te werken na een half uur-een uur en een kwartier geleden was je nog geen koffie aan 't drinken????![]()
De gedachte "heb caffeine gedronken nu kan ik niet meer powernappen" is meestal al voldoende om niet te kunnen powernappen 
Eerst een VPN account aanmaken op een pc van de UGent zelf.Nas zei:Hoe moet ge die VPN instellen voor verbinding te maken met UGentNet?
Ik heb heel die bazaar gedownload en wachtwoord aangemaakt, maar als ik da programmaatje opendoe, geeft ie een Error 51.
Ja, dat heb ik ook al gedaan. Het probleem is dat dat programmaatje een error 51 geeft.Drew zei:Eerst een VPN account aanmaken op een pc van de UGent zelf.

Zou niet het eerste netwerk gerelateerde probleem zijn met Lion, maar wss werkt die Cisco client niet meer op Lion. Best is gewoon de built-in VPN van OS X te gebruiken, zo doe ik het toch.Nas zei:Kan het zijn omdat ik OS X Lion gebruik?

Hoofdstuk 7 (Gravitatiekrachten en -velden) blijkt onverwacht interessant.
Cadiuro zei:Een van de meest productieve dagen van den blok tot nogtoeHoofdstuk 7 (Gravitatiekrachten en -velden) blijkt onverwacht interessant.
Vrees wel dat ik de interessante helft net geleerd heb en de saaie dus nu komt...
Orchidee_x zei:Gij zou toch al moeten weten wat er interessant is en wat niet? Of is het een vak van het tweede misschien?
