Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Kheb mijn koffie te traag opgedronken dus het is een zeer korte powernap geworden:s:s:s:s

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Kheb mijn koffie te traag opgedronken dus het is een zeer korte powernap geworden:s:s:s:s

Caffeine begint pas te werken na een half uur-een uur en een kwartier geleden was je nog geen koffie aan 't drinken???? :s:s:s:s

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Kheb mijn koffie te traag opgedronken dus het is een zeer korte powernap geworden:s:s:s:s

Powernaps zijn voor losers! ............ Ik doe dat gewoon tijdens het studeren met mijn ogen open :wtf:

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Caffeine begint pas te werken na een half uur-een uur en een kwartier geleden was je nog geen koffie aan 't drinken???? :s:s:s:s

fysisch werkt het pas na een half uur-een uur maar psychologisch kan het veel sneller werken? :p De gedachte "heb caffeine gedronken nu kan ik niet meer powernappen" is meestal al voldoende om niet te kunnen powernappen :p

Duckwhisperer

Legacy Member
Gestolen portefeuille van een vrouw in de brievenbus van kot gevonden. :woohoo:

Blijkt het een lelijke Ethiopische. :sad:

Nas

Legacy Member
Hoe moet ge die VPN instellen voor verbinding te maken met UGentNet?
Ik heb heel die bazaar gedownload en wachtwoord aangemaakt, maar als ik da programmaatje opendoe, geeft ie een Error 51.

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Hoe moet ge die VPN instellen voor verbinding te maken met UGentNet?
Ik heb heel die bazaar gedownload en wachtwoord aangemaakt, maar als ik da programmaatje opendoe, geeft ie een Error 51.
Eerst een VPN account aanmaken op een pc van de UGent zelf.

NotoriousP

Legacy Member
Hupla, de mosfet ging vlotter dan verwacht. Technisch gezien klaar volgens de planning maar ik denk dat ik sebiet toch wat examenvoorbeeldjes op los. :p

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Eerst een VPN account aanmaken op een pc van de UGent zelf.
Ja, dat heb ik ook al gedaan. Het probleem is dat dat programmaatje een error 51 geeft.
Kan het zijn omdat ik OS X Lion gebruik?

Woestijnvos

Legacy Member
Blijkbaar vraagt er iemand van onze richting zich af hoe ge het lichaam x²+y²+z²<=1 moet interpreteren :')

freakykiller

Legacy Member
Hmm gisteren goed gewerkt, enkel te tam geweest om dan nog aan analyse 3 te beginne, ben 3 uur vroeger in bed gekropen en ook vroeger opgestaan. Dus echt een verschil is het niet. Enkel nu zoals gisteren niet efkes ne hele wiki lezen en procrastinaten en ik zou op schema zitten !

^ ook net gelezen op fb :p

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Kan het zijn omdat ik OS X Lion gebruik?
Zou niet het eerste netwerk gerelateerde probleem zijn met Lion, maar wss werkt die Cisco client niet meer op Lion. Best is gewoon de built-in VPN van OS X te gebruiken, zo doe ik het toch.
Waarom heb je het nodig toch, je hebt toch geen les nu? Anders AthenaX he ;)

Cadiuro

Legacy Member
Een van de meest productieve dagen van den blok tot nogtoe :) Hoofdstuk 7 (Gravitatiekrachten en -velden) blijkt onverwacht interessant.

Vrees wel dat ik de interessante helft net geleerd heb en de saaie dus nu komt...

Als ik de tweede helft aan ongeveer hetzelfde tempo geleerd krijg, ga ik nog tijd genoeg hebben om wat in te halen. Profiteren van deze positieve vibes zo lang ze duren!

Edit: @Baats: Hier! Nu kunt ge ineens de rest van de afleveringen skippen en meer leren :p

Orchidee

Legacy Member
Cadiuro zei:
Een van de meest productieve dagen van den blok tot nogtoe :) Hoofdstuk 7 (Gravitatiekrachten en -velden) blijkt onverwacht interessant.

Vrees wel dat ik de interessante helft net geleerd heb en de saaie dus nu komt...

Gij zou toch al moeten weten wat er interessant is en wat niet? Of is het een vak van het tweede misschien?

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Gij zou toch al moeten weten wat er interessant is en wat niet? Of is het een vak van het tweede misschien?

Er een reden da ik da opnieuw moet doen he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan