Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Van de 9 burgies die ik ken, zijn er 4 die tegen normale mensen kunnen praten zonder dat die zo snel mogelijk weglopen.
Net iets meer dan de helft dus:p
Namen! Welke van de burgies durven zich sociaal aan te passen? :p

Ik vraag me af wie er zich het meest bezondigt aan elitaire zakken te zijn; de rechten of de burgies. Ik zou zeggen de rechten, maar wij kunnen er ook wat van :unsure:

Utred

Legacy Member
Foert. Lang genoeg geleerd en als ik tot 6 uur leer ga ik midden in een hoofdstuk moeten stoppen. Toch 130 pagina's gedaan.

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Namen! Welke van de burgies durven zich sociaal aan te passen? :p

Ik vraag me af wie er zich het meest bezondigt aan elitaire zakken te zijn; de rechten of de burgies. Ik zou zeggen de rechten, maar wij kunnen er ook wat van :unsure:

Ik zou er zo nog wat richtingen aan toevoegen als het gaat om elitair of snob gedrag

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Bij mij wel :woohoo:

Als je dat al eens hebt doorgenomen, vliegt dat echt vooruit!
Aan dit tempo ga ik nog 3 dagen hebben om FA te herhalen voor ik aan recht begin, I like :cool:

Kheb het al eens doorgenomen hoor, is gewoon de concentratie die niet mee wilt. Nu non stop doordoen tot het eten (zal iets na 7 zijn) !

Tsubasa

Legacy Member
devi zei:
Haha werk je ook met een timer?

Ik heb er vandaag rond de 6 opstaan. Ik probeer altijd 8 te halen, gemiddeld gezien haal ik dit wel.

Ik had nog 7min pauze over. Ik time mijn pauzes sinds vandaag omdat ze anders uitlopen :p. En op mijn gsm is timer iets dat afloopt :D

Edit: Had al 10min terug bezig moeten zijn, maar nu is't maar 5min meer tot het eten. Man, ben al moe en nog 30pagina's... Micro-Economie is wel de moeite.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Tzal wel moeten, we hebben er maar 2 dagen voor in de examens :s

Goh, 2.5 dagen voor wiskunde vind ik persoonlijk genoeg, als je het daarvoor nog niet kon, ga je het in die periode ook niet kunnen imo.

That said, baal ik nog altijd van mijn 1.5 dagen voor FA, 'k zou het echt zwaar beter zien zitten met 3.5 dagen, ma bon.

Nu nog H8 volledig herhalen en dan stop ik er mee voor vandaag.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Goh, 2.5 dagen voor wiskunde vind ik persoonlijk genoeg, als je het daarvoor nog niet kon, ga je het in die periode ook niet kunnen imo.

That said, baal ik nog altijd van mijn 1.5 dagen voor FA, 'k zou het echt zwaar beter zien zitten met 3.5 dagen, ma bon.

Nu nog H8 volledig herhalen en dan stop ik er mee voor vandaag.

Ja maar ik vond het vorig jaar toch beter voor wiskunde. Doordat je 5 dagen had moest je in de blok daar nog niet naar kijken en kon je gewoon alle oefeningen maken voor het examen, terwijl nu ga je iets selectiever tewerk moeten gaan :s

Ja dat kan ik geloven, 1.5 dag voor FA suckt wel ..

Fliblit

Legacy Member
Eerstejaarsvakken nog maar eens opnieuw blokken is toch maar sucken hoor.

freakykiller

Legacy Member
Geraak toch niet opnieuw in gnag :unsure:, zou wel moeten. T'zal krapkes zijn zelf al leer ik goed door :unsure:

Orchidee

Legacy Member
Lol, net een mail gekregen dat mijn deelvrijstelling van wiskunde goedgekeurd zal zijn, dus het gedeelte foutenleer moet ik geen examen meer van maken. Ook vroeg om dit te weten jong:unsure: al een chance dat ik dit toch nie ging bekijken in den blok.

Joeshoe

Legacy Member
Bestaat da, Nalu knock-offs? Zou wel welkom zijn aangezien de echte nogal duur zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan