Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
"Burgies zijn elitaire zakken, das niets voor een meisje, de meeste zijn sociopaten"

:rofl:

Utred

Legacy Member
Ik heb notities bij stukken waarvan ik me totaal niet kan herinneren dat ik in de les zat.

OxYg3N

Legacy Member
Tsubasa zei:
Dipje! Nog maar 7min op de timer :(

Haha werk je ook met een timer?

Ik heb er vandaag rond de 6 opstaan. Ik probeer altijd 8 te halen, gemiddeld gezien haal ik dit wel.

Cadiuro

Legacy Member
devi zei:
Haha werk je ook met een timer?

Ik heb er vandaag rond de 6 opstaan. Ik probeer altijd 8 te halen, gemiddeld gezien haal ik dit wel.

Heb je nu door dat Tsubasa over minuten bezig was, of...? :p

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
Heb je nu door dat Tsubasa over minuten bezig was, of...? :p

Als het zijn doel is om dagelijks de volle 8 minuten te halen maar meestal slechts de 6 haalt denk ik dat hij niet zo goed bezig is :p

edit: ik werk trouwens ook met een timer, nu nog vlug 1.5 uur proberen studeren voor het avondeten :D

Orchidee

Legacy Member
Cadiuro zei:
:$

Meestal zo het begin wel, maar het einde niet :p

Amaai wi, en toch mogen verder doen van je ouders. Bij mij was't geen waar zenne.:eek:

Hoeveel studiepunten had je er eigenlijk door vorig jaar?

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Amaai wi, en toch mogen verder doen van je ouders. Bij mij was't geen waar zenne.:eek:

Hoeveel studiepunten had je er eigenlijk door vorig jaar?

22 van de 60 nog hé, 37%. 5 vakken geslaagd, 7 opnieuw - we zijn nog aan de ombudsman gaan vragen of hij het 'verantwoord' vond dat ik verder zou doen. Hij zei dat ik duidelijk met de algemene basisvakken worstelde en de richtingspecifieke vakken beduidend beter deed. Ook had ik bewezen dat ik wetenschappelijk denken aankon door te slagen op Weer- en Klimaatkunde, wat een zeer fysisch vak is (was wel maar net geslaagd, maar geslaagd is geslaagd he). Daarom zei hij dat ik best verder kon doen, maar, ja, beetje meer werken he ;).

Subai

Legacy Member
Snowyflake zei:
Als het zijn doel is om dagelijks de volle 8 minuten te halen maar meestal slechts de 6 haalt denk ik dat hij niet zo goed bezig is :p

edit: ik werk trouwens ook met een timer, nu nog vlug 1.5 uur proberen studeren voor het avondeten :D

Ik 2 uur :drool:, de laatste slides waar veel te veel tekst op staat. Dan is het de beurt aan andere vervelende slides.

PS: ik werk niet met een timer, maar ik kijk op men klok, werkt ook :)

Orchidee

Legacy Member
Cadiuro zei:
22 van de 60 nog hé, 37%. 5 vakken geslaagd, 7 opnieuw - we zijn nog aan de ombudsman gaan vragen of hij het 'verantwoord' vond dat ik verder zou doen. Hij zei dat ik duidelijk met de algemene basisvakken worstelde en de richtingspecifieke vakken beduidend beter deed. Ook had ik bewezen dat ik wetenschappelijk denken aankon door te slagen op Weer- en Klimaatkunde, wat een zeer fysisch vak is (was wel maar net geslaagd, maar geslaagd is geslaagd he). Daarom zei hij dat ik best verder kon doen, maar, ja, beetje meer werken he ;).

Beetje meer werken, dat hadden we hier allemaal al door.:p Mja hopelijk lukt het je, ge hebt er trouwens nog meer door dan ik had verwacht

Ben benieuwd naar je resultaten nu.;)

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Beetje meer werken, dat hadden we hier allemaal al door.:p Mja hopelijk lukt het je, ge hebt er trouwens nog meer door dan ik had verwacht

Ben benieuwd naar je resultaten nu.;)

Ik ook :unsure:

Merci :hug:

Utred

Legacy Member
Van de 9 burgies die ik ken, zijn er 4 die tegen normale mensen kunnen praten zonder dat die zo snel mogelijk weglopen.
Net iets meer dan de helft dus:p

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Van de 9 burgies die ik ken, zijn er 4 die tegen normale mensen kunnen praten zonder dat die zo snel mogelijk weglopen.
Net iets meer dan de helft dus:p

De burgies bij ons op kot, daar scheelt toch serieus wat aan ze. Den ene wil zijn kennis aanwenden om zo destructief mogelijke wapens te bouwen, den andere (blokverantwoordelijke en tevens minst verantwoordelijk persoon in den blok) klaagt dat onze deur niet genoeg lawaai maakt als je er tegen stampt / verzamelt tomaten om van de vierde verdieping naar beneden te smijten, ene met een kraaknette kamer (met de nadruk op kraaknet) en een overdreven dure geluidsinstallatie die mij, 3 verdiepen lager, al gewekt heeft - iets waar mijn wekker, die op zo'n 20cm van mijn hoofd staat, meestal niet in slaagt, ...

TheRedDevils

Legacy Member
Wiskunde gaat amper vooruit, slechte dag :s

Maar de dag is nog NIET voorbij, nog een hele avond om het goed te maken :woohoo:

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Wiskunde gaat amper vooruit, slechte dag :s

Maar de dag is nog NIET voorbij, nog een hele avond om het goed te maken :woohoo:

Bij mij wel :woohoo:

Als je dat al eens hebt doorgenomen, vliegt dat echt vooruit!
Aan dit tempo ga ik nog 3 dagen hebben om FA te herhalen voor ik aan recht begin, I like :cool:


Th1x4nG zei:
Elk punt da gij onder de 20 op 20 zit is er een te veel ze Baats :p

Haha, I wish.
Ik klop enorm veel uren, maar ik kan gewoon niet efficiënt leren (maw. ik moet alles enorm veel herhalen voor het blijft hangen). Nuja, mijn zwaktes kennen is ook een sterkte hé.

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan