Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:"Burgies zijn elitaire zakken, das niets voor een meisje, de meeste zijn sociopaten"

Cadiuro zei:Er een reden da ik da opnieuw moet doen he![]()

Racing_Genk zei:Was het zo erg da ge zelfs uw cursussen nie open had gedaan![]()


Tsubasa zei:Dipje! Nog maar 7min op de timer![]()
devi zei:Haha werk je ook met een timer?
Ik heb er vandaag rond de 6 opstaan. Ik probeer altijd 8 te halen, gemiddeld gezien haal ik dit wel.

Cadiuro zei:Heb je nu door dat Tsubasa over minuten bezig was, of...?![]()


Cadiuro zei:
Meestal zo het begin wel, maar het einde niet![]()
_ns_ zei:"Burgies zijn elitaire zakken, das niets voor een meisje, de meeste zijn sociopaten"
![]()

Orchidee_x zei:Amaai wi, en toch mogen verder doen van je ouders. Bij mij was't geen waar zenne.![]()
Hoeveel studiepunten had je er eigenlijk door vorig jaar?
.Snowyflake zei:Als het zijn doel is om dagelijks de volle 8 minuten te halen maar meestal slechts de 6 haalt denk ik dat hij niet zo goed bezig is
edit: ik werk trouwens ook met een timer, nu nog vlug 1.5 uur proberen studeren voor het avondeten![]()
, de laatste slides waar veel te veel tekst op staat. Dan is het de beurt aan andere vervelende slides.
Cadiuro zei:22 van de 60 nog hé, 37%. 5 vakken geslaagd, 7 opnieuw - we zijn nog aan de ombudsman gaan vragen of hij het 'verantwoord' vond dat ik verder zou doen. Hij zei dat ik duidelijk met de algemene basisvakken worstelde en de richtingspecifieke vakken beduidend beter deed. Ook had ik bewezen dat ik wetenschappelijk denken aankon door te slagen op Weer- en Klimaatkunde, wat een zeer fysisch vak is (was wel maar net geslaagd, maar geslaagd is geslaagd he). Daarom zei hij dat ik best verder kon doen, maar, ja, beetje meer werken he.
Mja hopelijk lukt het je, ge hebt er trouwens nog meer door dan ik had verwacht
Orchidee_x zei:Beetje meer werken, dat hadden we hier allemaal al door.Mja hopelijk lukt het je, ge hebt er trouwens nog meer door dan ik had verwacht
Ben benieuwd naar je resultaten nu.![]()


Ironpole zei:Goh, de meeste is wat veel gezegd.![]()

Utred zei:Van de 9 burgies die ik ken, zijn er 4 die tegen normale mensen kunnen praten zonder dat die zo snel mogelijk weglopen.
Net iets meer dan de helft dus![]()
_ns_ zei:"Burgies zijn elitaire zakken, das niets voor een meisje, de meeste zijn sociopaten"
![]()

TheRedDevils zei:Wiskunde gaat amper vooruit, slechte dag
Maar de dag is nog NIET voorbij, nog een hele avond om het goed te maken![]()


Th1x4nG zei:Elk punt da gij onder de 20 op 20 zit is er een te veel ze Baats![]()
