Lospeed
Legacy Member
Eerste productieve dag in 2012. (kwetsuren van oudejaarsnacht die eindelijk wat genezen zijn
) Een goede 4u geleerd (lijkt weinig, maar beter dat ik 4u echt doorwerk en ertussen wat ontspan dan dat ik 8u "leer" en meer dan de helft van de tijd zit weg te dwalen met mijn gedachten. Straks nog wat oefeningen maken en de belangrijkste bewijzen overlopen.
Hopelijk is het morgen een nog dubbel zo productieve dag en dan zal ik terug wat op schema komen. De schade van de feestdagen is nog lang niet ingehaald.
Edit: Eerste vak is een van vorig jaar, zal er uiteindelijk niet veel meer aan geleerd hebben dan vorig jaar (door de verloren dagen) maar deze keer hou ik er meer rekening mee dat ik moet snappen wat ik leer ipv gewoon klak van buiten te proberen leren. (fysica, 2 bewijzen bepalen de helft van de punten... maar als ik tenminste alles goed kan begrijpen en zelf redeneren zal ik geen stomme fouten opschrijven zoals vorig jaar.
)
) Een goede 4u geleerd (lijkt weinig, maar beter dat ik 4u echt doorwerk en ertussen wat ontspan dan dat ik 8u "leer" en meer dan de helft van de tijd zit weg te dwalen met mijn gedachten. Straks nog wat oefeningen maken en de belangrijkste bewijzen overlopen.Hopelijk is het morgen een nog dubbel zo productieve dag en dan zal ik terug wat op schema komen. De schade van de feestdagen is nog lang niet ingehaald.

Edit: Eerste vak is een van vorig jaar, zal er uiteindelijk niet veel meer aan geleerd hebben dan vorig jaar (door de verloren dagen) maar deze keer hou ik er meer rekening mee dat ik moet snappen wat ik leer ipv gewoon klak van buiten te proberen leren. (fysica, 2 bewijzen bepalen de helft van de punten... maar als ik tenminste alles goed kan begrijpen en zelf redeneren zal ik geen stomme fouten opschrijven zoals vorig jaar.
)






Dinsdag was er nog veel wind en acceptabele temperatuur, morgen gaat het écht te koud zijn om ook zin te hebben in surf denk ik