Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Een frustrerende onopgelost oefening terzijde verkies ik nu mijne nest. Adios.

Tibokio

Legacy Member
NotoriousP zei:
Afgaand op de vragen wiskunde die hij mij net kwam stellen, zal het wel aan mijn broer liggen. :p

Btw net limitless gezien, nu ben ik op zoek naar nootropics! Eens zien of ik nog nootropil heb liggen.

Superfilm :D
Neem wat rilatine en lsd en zeg mij wat er gebeurt. Moet volgens mij toch iets gelijkaardigs opwekken, maar dan in véééél mindere mate :p

Anyway, moest er NZT bestaan, ik zou er maar al te graag massa's geld voor betalen!

NotoriousP

Legacy Member
Rilatine bevordert enkel aandacht, niet geheugen functie dacht ik...

Matt.

Legacy Member
Aandacht is weer 0. Echt weer veel te weinig gedaan vandaag.
Toch nog een uurtje proberen studeren...

Tibokio

Legacy Member
NotoriousP zei:
Rilatine bevordert enkel aandacht, niet geheugen functie dacht ik...

Maar lsd kan ook herinneringen uit het onbewuste naar boven brengen! Dus mss dat die twee in combinatie iets zouden geven?

Joeshoe

Legacy Member
Conclusie: Uw cursus lezen op rilatine en voor uw examen lsd pakken en hopen dat het goede gedeelte van het onderbewustzijn aangesproken wordt? :unsure:

Tibokio

Legacy Member
Joeshoe zei:
Conclusie: Uw cursus lezen op rilatine en voor uw examen lsd pakken en hopen dat het goede gedeelte van het onderbewustzijn aangesproken wordt? :unsure:

Degene die dit probeert, krijgt twee bakken bier naar keuze van mij :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
De ideale studeerdrug is uw internet naar de kloten helpen denk ik.

edraket

Legacy Member
Nog altijd bezig met het verbeteren van de tekst van mijn projectpartner. Ongelofelijk wat die allemaal voor nonsens geschreven heeft. En dat voor een industrieel ingenieur, waarbij toch een zekere vorm van intelligentie verwacht wordt itt rechten ofzo. :TROLLFACE:
Nog 3 dagen en het moet klaar zijn.

Cadiuro

Legacy Member
Oh ironie

Mass Effect aant verderspelen, een spel dat ik tijdens de holiday sales rond kerst vorig jaar (schooljaar) gekocht heb om dan na de examens in de lesvrije te kunnen spelen. Wat op gespeeld, om een of andere reden wat laten liggen, nu terug opgepikt. Inderdaad, tijdens de examens :sop:

Boemkool

Legacy Member
Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<

Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o

freakykiller

Legacy Member
^ dude :p

Zet gewoon alles weg/uit & ver dat u kan afleiden. Ik heb eindelijk (Week 3 van de blok ? met inhaalweek er bij) door dat als ik mijn pc scherm uitzet ik praktisch direct begin met leren :sop:. Ignore not, my advice, my young padawan !


reFleX.be zei:
Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<

Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o

Hangt af van richting en intelligentie zeker ? Een richting met veel oefeningen wisk/wet/eco zal je moeten oefeningen maken dus dan ja is leer je best nu theorie om in die examenperiode oef te maken ! En ja van intelligentie, sommige mensen kunnen alles onthoude met 2x te leze, sommige niet !

Boemkool

Legacy Member
freakykiller zei:
^ dude :p

Zet gewoon alles weg/uit & ver dat u kan afleiden. Ik heb eindelijk (Week 3 van de blok ? met inhaalweek er bij) door dat als ik mijn pc scherm uitzet ik praktisch direct begin met leren :sop:. Ignore not, my advice, my young padawan !




Hangt af van richting en intelligentie zeker ? Een richting met veel oefeningen wisk/wet/eco zal je moeten oefeningen maken dus dan ja is leer je best nu theorie om in die examenperiode oef te maken ! En ja van intelligentie, sommige mensen kunnen alles onthoude met 2x te leze, sommige niet !

Ik doe economie, eerste jaar

Snowyflake

Legacy Member
edraket zei:
Nog altijd bezig met het verbeteren van de tekst van mijn projectpartner. Ongelofelijk wat die allemaal voor nonsens geschreven heeft. En dat voor een industrieel ingenieur, waarbij toch een zekere vorm van intelligentie verwacht wordt itt rechten ofzo. :TROLLFACE:
Nog 3 dagen en het moet klaar zijn.

Bwoa niet om de rechten teveel respect te geven ofzo maar als ze iets zouden moeten kunnen zou het normaal wel teksten schrijven moeten zijn :p

reFleX.be zei:
Ik doe economie, eerste jaar

Voor in uw eerste jaar was het mss geen slecht idee geweest al wat te leren in de blok :naughty:

Maja mss zijt ge slim genoeg he :)

Boemkool

Legacy Member
Snowyflake zei:
Voor in uw eerste jaar was het mss geen slecht idee geweest al wat te leren in de blok :naughty:

Maja mss zijt ge slim genoeg he :)

We zullen zien zeker, het zijn ook maar men eerst examens.
Onder grote druk kan ik alleszins bergen verzetten :p

Atmosphere

Legacy Member
reFleX.be zei:
Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<

Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o

Euhm, bij mij (Geschiedenis) zijn het grote pakken die je, om het simpel te zeggen, puur vanbuiten moet blokken. Dat kan ik niet op 3 dagen en dan nog eens de verbanden zien etc. Dus tegen dat de blok begon alles onderlijnd, nu volop aan het blokken. En t'zal dan nog heel krap worden.

Hangt natuurlijk beetje af van je richting, maar in de blok begin je toch best al met écht leren denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan