Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Duffman-

Legacy Member
Misericordiam zei:
Net geen 10 uur gedaan vandaag. Volledig naar de kloten gewerkt. Fuck, ik ben mentaal moe. De laatste drie dagen verlopen schitterend itt tot de eerste week. :)
Wat 2012 al niet kan doen met een mens.:)

Iemand

Legacy Member
Pff, zou nog 7 pagina's moeten doen, maar mijn hoofd zit potvol. 100 pagina's afgewerkt op iets van een 10 a 11 uur. Check. (h)

Th1x4nG

Legacy Member
Morgen eens deftig gas geven voor vennootschapsboekhouden. Bah, da zijn echt véél slides. :sop:

Nas

Legacy Member
Min of meer uitgeslapen, hopelijk kan ik het tempo van maandag en dinsdag terug bereiken.

Tsubasa

Legacy Member
Overslapen en nog moe. Wat te lang gelezen, 't was een goed stuk in Tirza :(.

Nu senseo Hello Morning :p en gaan! Weer veel te doen vandaag. Dit vak is echt gigantisch. Alleen nu wist ik het op voorhand itt tot het vorige (die wel mijn planning heeft verkloot).

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Munsell Hue Test

Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen. :unsure:
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!

Ik had vooral moeite met die blauwe kleuren :p Voor de rest quasi perfect.
Your score: 42

Kben wel niet kleurenblind :sad:

Frisko

Legacy Member
Vandaag nog maar eens wat meer proberen doen als gisteren, met 3 examens per week is er niet echt veel tijd om tussendoor te leren :s

Subai

Legacy Member
Daarnet was het efkes zot hier... Nu weer kalmer.

De laatste dag van de blok hierzo, morgen aan het eerste examen beginnen studeren!

profound

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik had vooral moeite met die blauwe kleuren :p Voor de rest quasi perfect.
Your score: 42

Kben wel niet kleurenblind :sad:

Online ColorIQ Challenge Results
Your score: 23

:cool:

Tsubasa

Legacy Member
Dilemma!

Wiskunde laten vallen en dan normaal slagen op de andere 5 (want komt zo genoeg tijd vrij) of alles proberen en dan eigenlijk toch ook sowieso (hoogstwaarschijnlijk) 1 buis, want voor financiële analyse heb ik maar 1,5dagen.

+ kans dat ik ook op micro buis (want ga niet genoeg tijd hebben om het 3e deel meer dan gewoon te lezen) + kleine kans dat ik op wiskunde buis (goed, ik onderschat mezelf hier mss op want heb er veel tijd voor uitgesteld, maar toch.). Kan natuurlijk ook (veel) geluk hebben en geen buizen hebben als ik voor het 2de ga + buis financiële zal deze zomer minder tijd innemen dan een buis wiskunde.

Deze beslissing moet 14 januari genomen worden, want dan begin ik aan wiskunde. Ma denk dat ik niet aan wiskunde zal beginnen die dag ;) :p.

Edit. Voorwaarde aan mezelf: wel blijven gaan zoals gisteren alsof je tijd te weinig hebt :p en niet beginnen slacken en dan ook te weinig tijd hebben om op die 5 examens te slagen.

Put_met_keren

Legacy Member
Ik ben opgestaan om 10u30 en ik begin eraan binnen 10 minuutjes.
Deze dag kan niet meer stuk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan