Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
De ideale studeerdrug is uw internet naar de kloten helpen denk ik.
Ik heb internet nodig voor die domme SPSS (via VPN-verbinding) :cry: En daardoor zit ik nu dus 9lives te lezen in plaats van verder te doen met die oefeningen :angry:

Bladzijde 74 en ik moet doorwerken tot 100 van mezelf. Leve bladzijdes met alleen printscreens en titels.

reFleX.be zei:
Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o
Hangt een beetje af van de richting en het vak. Ik heb voor één vak 9 dagen en voor een ander vak 6 dagen, dat lukt op zich wel (maar ik heb het al samengevat dus ik zal het niet voor de eerste keer zien, en het ene vak ben ik toch al eens een dag mee bezig geweest). Voor sommige vakken is 3 dagen écht te weinig, tenzij je dagen van +12u gaat kloppen.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Voor in uw eerste jaar was het mss geen slecht idee geweest al wat te leren in de blok :naughty:

Maja mss zijt ge slim genoeg he :)

Met enkel 'slim genoeg' komt ge der ni e

Edit:
Matt. zei:
Munsell Hue Test

Timewasterrrr. 44, niet slechts voor een kleurenblinde zou ik zeggen. :unsure:
Nog even 24 pagina's herhalen en dan slapen!

Moest dat er nu weer echt tussen? :p

Score 4. Niet slecht, daar lager beter is!

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
Met enkel 'slim genoeg' komt ge der ni e

was ook vrij sarcastisch bedoeld :crazy:

freakykiller zei:
Blijkbaar zijn jullie hier nogal kleurenblind :p ? Lage score is beter

Zelf heb ik 12 :unsure: (0 is perfect en 99 verschrikkelijk)

Ja Matt zei het dat hij kleurenblind was, zelf heb ik geen flauw idee hoe goed ik kleuren kan zien, blijkbaar niet zo denderend :p

freakykiller

Legacy Member
Snowyflake zei:
was ook vrij sarcastisch bedoeld :crazy:



Ja Matt zei het dat hij kleurenblind was, zelf heb ik geen flauw idee hoe goed ik kleuren kan zien, blijkbaar niet zo denderend :p

Vind de afbeelding achteraf wel cool, zodat ge weet waar ge moeilijk onderscheid maakt !

Cadiuro

Legacy Member
Hah, mijn 4 blijkt hier nog beter dan verwacht. Voor ene keer ben ik de beste met zo'n cijfer!

Merci Matt :applause:

Iemand

Legacy Member
reFleX.be zei:
Filosofie moet en zal vandaag afgeraken >.<

Zijn jullie eigenlijk echt al bezig met echt leren ? Ik bedoel, ik heb tussen elk examen drie dagen de tijd. Nu ben ik gewoon elk vak aan het doorlopen, dia's afprinten, cursus onderlijnen en begrijpen. In principe kan ik dat toch perfect leren op drie dagen tijd?
Of moet ik mij dringend zorgen beginnen maken? o.o

Ik denk dat 3 dagen wat weinig zal zijn om alles te leren. Ik doe geen economie maar kameraden van mij hebben toch redelijk wat geblokt (lees meer dan de drie dagen tussen de vakken. :p)

Nuja, je zal wel zien he. ^^
Nog 20 pagina's en dan heb ik vandaag 100 pagina's geleerd. Morgen herhalen adhv studentencursus met boek ernaast en de volgende 100 knallen.

Zal aan iets van een 10 uur bloktijd zitten atm.
The game is on bitches. (h)(ci)(b)

Misericordiam

Legacy Member
Net geen 10 uur gedaan vandaag. Volledig naar de kloten gewerkt. Fuck, ik ben mentaal moe. De laatste drie dagen verlopen schitterend itt tot de eerste week. :)

freakykiller

Legacy Member
edraket zei:
http://i.imgur.com/3DetV.jpg
Iemand die hiervoor ne macro kan schrijven ofzo? :unsure:
Alle x'kes moeten verbonden worden :') MONGOLENWERK

omg

Is dat serieus wat ik denk dat het is :p ? Analyse van handelingen om zo het hele proces te verkorten ? Stond in onze cursus bedrijfskunde en gij doet toevallig ir bedrijfskundig zeker :p ?

Kdacht echt niet dat men dat nog steeds deed

freakykiller

Legacy Member
Iemand zei:
Schone rekening brah. Ik heb nog vaak zo'n dingen verbonden in mijn kindertijd.

Is dat wat ze bij de ir's moeten doen? :s:s:s

Er is voor een reden soms kritiek op de afstudeerrichting bedrijfskundig ir :unsure:

Just kidding hé edraket !

edraket

Legacy Member
freakykiller zei:
omg

Is dat serieus wat ik denk dat het is :p ? Analyse van handelingen om zo het hele proces te verkorten ? Stond in onze cursus bedrijfskunde en gij doet toevallig ir bedrijfskundig zeker :p ?

Kdacht echt niet dat men dat nog steeds deed

Jawohl, gans industrial engineering is vaak nog gewoon een excelletje en knallen maar! Elke rij is een beweging van een hand die ik uit een video heb gehaald, ge wilt echt nie weten hoeveel tijd daar in gekropen is. En daarna kuntge aan elke beweging een bepaalde tijd gaan toewijzen op basis van een systeem en zo kuntge weten hoe lang iemand theoretisch zou moeten werken over een bepaald iets. Plezant he.

Iemand zei:
Schone rekening brah. Ik heb nog vaak zo'n dingen verbonden in mijn kindertijd.

Is dat wat ze bij de ir's moeten doen? :s:s:s

Das gewoon puur om de indies te pesten peizek :s:s:s:s Wat een rotvolk!

Misericordiam

Legacy Member
So, der staat hier een stelling voor mijn kot (overkant straat). Met dit kutweer, moet ik mij geen zorgen maken dat ie opeens omvalt en door mijn nogal oud kot valt op mij en dan RIP yours truly?

:help:

freakykiller

Legacy Member
edraket zei:
Jawohl, gans industrial engineering is vaak nog gewoon een excelletje en knallen maar! Elke rij is een beweging van een hand die ik uit een video heb gehaald, ge wilt echt nie weten hoeveel tijd daar in gekropen is. En daarna kuntge aan elke beweging een bepaalde tijd gaan toewijzen op basis van een systeem en zo kuntge weten hoe lang iemand theoretisch zou moeten werken over een bepaald iets. Plezant he.



Das gewoon puur om de indies te pesten peizek :s:s:s:s Wat een rotvolk!
Ale, gij liever of ik ! Nog veel succes toegewenst ermee :unsure:

Iemand

Legacy Member
edraket zei:
Jawohl, gans industrial engineering is vaak nog gewoon een excelletje en knallen maar! Elke rij is een beweging van een hand die ik uit een video heb gehaald, ge wilt echt nie weten hoeveel tijd daar in gekropen is. En daarna kuntge aan elke beweging een bepaalde tijd gaan toewijzen op basis van een systeem en zo kuntge weten hoe lang iemand theoretisch zou moeten werken over een bepaald iets. Plezant he.



Das gewoon puur om de indies te pesten peizek :s:s:s:s Wat een rotvolk!

Dus eigenlijk posten ze u nu om mensen later te pesten door ze te degraderen toch machines en hen een bepaalde tijd te geven per handeling.

Ksnap al waarom ir bedrijfskunde geen sociale wetenschap is. :s:s

glashelder

Legacy Member
Pfff, 'k geef het op. Bladzijde 80 en dan ben ik 10 minuten bezig met die domme voorwaardes & subvoorwaardes in te geven waarbij ik toch 2 of 3 keer per ongeluk iets verkeerd typ, en waarbij ik | niet kan ingeven in de syntax aangezien rare symbolen niet werken via mijn VPN (en ik dus iedere keer in Chrome | moet typen en dat pasten naar mijn syntax :wtf:) en dan blijkt het nog niet uit te komen. En dan moet ik weer al die syntaxregels overlopen om te vinden waar ergens de fout zit of dat ik misschien gemist heb met de missings of misschien wel helemaal in 't begin met de datacleaning en fuck you SPSS.

Oh, en 8 voor het kleurenspelletje waar ik scheel op keek :p Zaten zo 1 of 2 blokjes tussen die nergens pasten :unsure:

Misericordiam zei:
So, der staat hier een stelling voor mijn kot (overkant straat). Met dit kutweer, moet ik mij geen zorgen maken dat ie opeens omvalt en door mijn nogal oud kot valt op mij en dan RIP yours truly?

:help:

Ik hoop van niet, hierover is een werf met hele grote kranen en zo :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan