_ns_
Legacy Member
Racing_Genk zei:Wie blijft er allemaal op kot tijdens blok?
Ik alleszins wel, thuis zitten drie middelbaar/lagere school kinderen met vakantie
Thuis, massa's drinken en boeffen, veel ruimte, plattelandsstilte, dikken douche,... ow yeah
.
Ik moet 3 keer naar beneden komen om te eten en that's it. Ok, pak 4 om mij weer te bevoorraden
Alleen kunnen kleine broertjes die vakantie hebben nogal enerverend werken 

Die staan om 9u 's ochtends al lawaai te maken, ge moet met hun sameneten, 's nachts staat alarm aan kan ik niet naar beneden achter extra eten of drinken, etc ... Gelukkig zijn ze in de weekends naar zee