Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Gewoon doof aan het worden aan 1 oor, niets erg hoor.

Plots zomaar? Is er iets van pijn? Misschien zit het gewoon verstopt.

Hoe maken jullie je planning eigenlijk: zetten jullie je vakken wat door elkaar, of werken jullie elk vak apart af alvorens naar het volgende te gaan?
Ik werk een vak af en ga dan naar het volgende. Anders wordt dat veel te lastig voor een deftige planning to maken.

TheRedDevils

Legacy Member
Nee niets van pijn. Vreemde boel, nog nooit gehad. Constant tuuuuuut horen :/ Had dat ook eens na het uitgaan, maar dat was meteen weg de volgende dag..
(vrijdag op trein lichte pijn toen ik via oortjes luisterde)

coldplayke

Legacy Member
Ik heb dat eens gehad toen ik na het douchen was gaan slapen, en er nog water in mijn oor zat :/

Utred

Legacy Member
Voelt het aan alsof er water in je oor zit ofzo?
Als je constant een tuut hoort, en je bent niet gisteren naar een fuif ofzo geweest, best zo snel mogelijk naar de dokter gaan.

coldplayke

Legacy Member
Evil_konijns eerste patiënt!

En toledo wil die stomme powerpoints niet openen :angry:

joshetei

Legacy Member
evil_konijn zei:
Als je constant een tuut hoort, en je bent niet gisteren naar een fuif ofzo geweest, best zo snel mogelijk naar de dokter gaan.

Heb ik deze week ook gedaan, 45 euro betaald om als advies te krijgen 'let er gewoon niet op, u hersenen zullen dat na verloop van tijd weer wegfilteren' :sop:

Dat was dan wel omdat mijn gehoor na testen nog zo goed als perfect was :applause:

Fliblit

Legacy Member
TheRedDevils zei:
De dokter zal langskomen, hopelijk is het niet erg :s

Hopelijk is het niet permanent, ik heb zelf zo'n permanente tuut in mijn oren (het is wel al heel wat verstild met vroeger, gelukkig :p) omdat er eens een gast met zo'n fluitje in mijn oor heeft gefloten.

Vedeco

Legacy Member
TheRedDevils zei:
De dokter zal langskomen, hopelijk is het niet erg :s

Ik heb dat sinds mei van dit jaar. Ik werd als maar meer gewaar dat er iets raar was met mijn oor. Een vol gevoel met af en toe een kraak. Dokter had het eerst over een ontsteking van de buis van Eustachius maar zijn middeltjes haalden niets uit (ontstekingsremmer, neusspray). Na een maand naar de NKO arts geweest en die stelde vast dat ik een welliswaar lichte vorm heb van Tinnitus. Het valt (voorlopig) niet te bestrijden maar ik kan er wel perfect mee leven. Het geluid mindert door de gewenning die je creëert. Enkel bij het slapengaan hoor ik het nog maar het houdt mij niet meer uit mijn slaap (de eerste weken wel maar dat was meer door de stress die het meebracht). Rustig houden en uitgerust zijn helpt heeeeel veel als je dit zou hebben. Maar ja, dat is uiteraard allemaal mijn persoonlijke ervaring. :p

Utred

Legacy Member
joshetei zei:
Heb ik deze week ook gedaan, 45 euro betaald om als advies te krijgen 'let er gewoon niet op, u hersenen zullen dat na verloop van tijd weer wegfilteren' :sop:

Dat was dan wel omdat mijn gehoor na testen nog zo goed als perfect was :applause:

Wat een bullshitadvies. Als je echt tinnitus hebt moet je bij een specialist gaan, afhankelijk van de oorzaak kan men soms iets doen aan tinnitus, en als dat niet kan moet je in ieder geval advies krijgen van hoe daar mee om te gaan en te zorgen dat het niet erger wordt.
Al wordt je het inderdaad wel gewoon na een tijdje. Soms verdwijnt het zelfs helemaal na een tijd.

Vedeco

Legacy Member
Die app voor Android met achtergrondgeluidjes op timer zijn echt ideaal om de slaap te vinden de eerste dagen/weken. :)

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Hoe maken jullie je planning eigenlijk: zetten jullie je vakken wat door elkaar, of werken jullie elk vak apart af alvorens naar het volgende te gaan?

alle vakken na mekaar in omgekeerde volgorde dan de examens
als je bvb examen 3, 2 en 1 hebt ( in die volgorde) studeer ik in de blok eerst 1 dan 2 dan 3. Zo heeft mijn zus het mij geleerd (toen ik nog een noob was) en doe het eignelijk nog altijd zo.

Lorvet

Legacy Member
Halfuurtje wakker hier, serietje zien, gaan eten, natuurkunde bedrijven, om half 5 richting Brussel vertrekken om 's nachts terug te keren. Wordt een productieve dag vandaag!

Utred

Legacy Member
Vandaag moet ik gans seizoen 4 van Mad Men zie, zodat ik ongestoord kan blokken.

Baats

Legacy Member
Tijd dat ik klaarraak met deze wisk oef.. Soms zit ik echt lang bezig aan één oefening en dan heb ik het gevoel dat ik van de hele dag eigenlijk niets gedaan heb :/

NotoriousP

Legacy Member
Rap ffkes 2 hoofdstukjes diffvgl'n erdoor gejaagd, morgen nog 2 en we zijn klaar. :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan