Snowyflake
Legacy Member
Aww kheb al spijt van mijn eigen maatregel
, net wakker maar heb mij gisteren voorgenomen dat ik pas mag ontbijten als ik nog een hoofdstuk afwerk, maar heb nu al super veel honger en geen zin in dat hoofdstuk
ad:
Vak per vak, ik verdiep mij graag in één vak dan kan je helemaal opgaan in die wereld voor paar dagen en begrijp je beter alle verbanden die erin zitten en zie je het hele plaatje.
In het middelbaar vond ik het ook vreselijk als ik twee examens per dag heb omdat ik niet graag 2 verschillende vakken op één dag bekijk.
, net wakker maar heb mij gisteren voorgenomen dat ik pas mag ontbijten als ik nog een hoofdstuk afwerk, maar heb nu al super veel honger en geen zin in dat hoofdstuk
ad:coldplayke zei:Hoe maken jullie je planning eigenlijk: zetten jullie je vakken wat door elkaar, of werken jullie elk vak apart af alvorens naar het volgende te gaan?
Vak per vak, ik verdiep mij graag in één vak dan kan je helemaal opgaan in die wereld voor paar dagen en begrijp je beter alle verbanden die erin zitten en zie je het hele plaatje.
In het middelbaar vond ik het ook vreselijk als ik twee examens per dag heb omdat ik niet graag 2 verschillende vakken op één dag bekijk.





Ik moet wel zeggen die laatste lessen van dienen andere prof waren wel interessant