Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadiuro zei:Is zoals in fak Letteren een aantal weken terug - de ene knaller na de andere à la Wild Thing, Who the fuck is Alice, We Will Rock You, kortom, echt muziek waar je om 3u 's ochtends zo hard mogelijk moet op meebrullen... Maar neen, enkel wij met een man of vijf, en dat is dan nog niet eens onze home-fakbar. Was daar echt teleurgesteld in.

Vincort zei:De muziek in letteren...:naughty:
Daarom dat ik zo verbaasd was dat niemand anders daar zo in opgingDigital Lies zei:Misschien geen slecht idee, maar kben vooral een avondmens eigenlijk, mijn beste uren zijn altijd 20-24u. Nuja, tis misschien geen slecht idee om een wat gezonder bioritme te ontwikkelen.
9u: opstaan( douche + ontbijt)
10u-12u30: studeren 2.5
12u30-14u: eten+pauze
14u-17u30: studeren 3.5
17u30-18u: pauze (lopen?)
18u-21u: studeren 3
21u: eten, pauze, slapen
Ziet er al heel wat haalbaarder uit, thnx!
Snowyflake zei:Je zou het beter omgekeerd doen. Als examen volgorde 3,2,1 heeft leer je de blok ook 3,2,1 want anders leer je 3 maar één keer terwijl op mijn manier leer je het twee keer en zit er het herhalingsaspect in + uw laatste examen zal nog beter in uw hoofd zitten als je dat ook laatst deed in de blok.
Cadiuro zei:Ik weet niet wat het daar meestal is, maar toen dat avondje klassieke rock was echt een welkome afwisseling tegenover wat je altijd hoort overalDaarom dat ik zo verbaasd was dat niemand anders daar zo in opging
Digital Lies zei:Het concept van een inhaalweek is me trouwens vreemd. Ik heb nog gewoon een week les van bijna alle vakken.

Digital Lies zei:Misschien geen slecht idee, maar kben vooral een avondmens eigenlijk, mijn beste uren zijn altijd 20-24u. Nuja, tis misschien geen slecht idee om een wat gezonder bioritme te ontwikkelen.
9u: opstaan( douche + ontbijt)
10u-12u30: studeren 2.5
12u30-14u: eten+pauze
14u-17u30: studeren 3.5
17u30-18u: pauze (lopen?)
18u-21u: studeren 3
21u: eten, pauze, slapen
Ziet er al heel wat haalbaarder uit, thnx!
Ik heb ook gepland volgens jouw methode en voor dat eerste examen 7 dagen omdat ik het ervoor nog niet geleerd hebjosilirios zei:ik plan voor dat nummertje 3 dan ook wel een extra dag in om het geheel nog eens te herhalen hoor, ik heb het nooit anders gedaan dus zou echt niet weten wat het beste is. Het laatste examen dat nog verser in m'n hoofd zou zitten zal wel afwegen tegen de eerste examens die nog verser in m'n hoofd zitten zeker...

Ik heb nu ook wel een planning, maar die zit in mijn hoofd. Deze week kwantitatieve analyse (+ paper afwerken voor werkcollege), volgende week economie en de week daarna nog een week kwantitatieve analyse. En tijdens de examens zelf alleen het eerstvolgende vak dat ik heb.
En dan voor alle bladzijden en alle hoofdstukken en alle vakken samentellen en dan kon je dat inschuiven in een planning. Zo van 13u tot 13u15 bladzijde 7 tot en met 15 :')Snowyflake zei:bah liever wiskunde dan dat recht van bertel hoorIk moet wel zeggen die laatste lessen van dienen andere prof waren wel interessant
Recht volgend semester zie ik eigenlijk wel nog zitten bij hem.


evil_konijn zei:Ik kijk niet eens naar het uur als ik studeer.
Beu-> pauze
Honger-> eten
Baats zei:Recht gaat toch een pak beter vooruit ze, nu heb ik tenminste het gevoel dat ik iets doe
Ik vond die kerel idd ook zeer aangenaam, en de leerstof nu was ook niet zo moeilijk, dus da's positief
Eigenlijk zie ik alles wel zitten buiten financiële analyse en wiskunde.. Nog een kleine maand tijd om daar verandering in te brengen.