Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
Sterkte

Ik ben vlug achter wa chique zuipsel en boef voor mijn schoonouders geweest, want morgen is het bij de vriendin te doen met haar familie :sleep:

Lorvet

Legacy Member
Die kunstnier zal zich zelf wel even onderhouden, de ene helft van de familie komt hier, dat wordt weer veel te veel en veel te lekker eten :applause:

@Matt; dat worden gezellige familiefeesten zo te horen...

Matt.

Legacy Member
waffel zei:
Sterkte

Ik ben vlug achter wa chique zuipsel en boef voor mijn schoonouders geweest, want morgen is het bij de vriendin te doen met haar familie :sleep:

Thanks.

Lorvet zei:
Die kunstnier zal zich zelf wel even onderhouden, de ene helft van de familie komt hier, dat wordt weer veel te veel en veel te lekker eten :applause:

@Matt; dat worden gezellige familiefeesten zo te horen...

Die kant van de familie hangt toch niet echt samen, vieren niet samen met kerstmis/nieuwjaar.

Exorikos zei:
Waarom? Bon Iver brengt het met zoveel meer gevoel en de tekst is veel te volwassen voor zo'n snotneus als Birdy... :s

't Kind heeft een mooie stem vind 'k... Dit vind 'k nu toch wel met gevoel gezongen. Pas op, de versie van Bon Iver is zeker ook goed. Nu ja, de gustibus... Ge zijt ni alleen in uw mening en ik blijkbaar ook niet, anders zou ze geen gouden single gewonnen hebben.

Morrissey zei:

Heel volwassen, ge zou u moeten schamen.

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
't Kind heeft een mooie stem vind 'k... Dit vind 'k nu toch wel met gevoel gezongen. Pas op, de versie van Bon Iver is zeker ook goed. Nu ja, de gustibus... Ge zijt ni alleen in uw mening en ik blijkbaar ook niet, anders zou ze geen gouden single gewonnen hebben.

Ze heeft een mooie stem, maar muziek draait om zoveel meer. Waarom zou Bob Dylan anders zo'n groot icoon geworden zijn?

Heel volwassen, ge zou u moeten schamen.

Inderdaad...

LaBuenaVida

Legacy Member
Jah, mijn eerste examenperiode in het hoger..
Heb eerlijk gezegd niet veel zin om te beginnen met leren...

Eerste examen is op 11/01: Moduleoverschrijvende test.
Vanaf de 16e beginnen dan de vakken.

O Joy!

_________________
En @Matt, sterkte!!

edraket

Legacy Member
Sterkte Matt.

Weer weinig gedaan vandaag, ouders hebben iPad gekocht, dus beetje aan het spelen :(

Tijd dat die zoveelste dubbelaccount eens gebanned wordt. The Smiths sucken!!!!

_ns_

Legacy Member
Vandaag 50 pagina's, das al een stijging met 500%. Als dat zo blijft duren... aw yeah :cool:

Matt.

Legacy Member
Drew zei:

Ja, dat getuigt niet per se van goeie smaak, ik wou maar aantonen dat er nog mensen zijn die dat mooi vinden... :)

Exorikos zei:
Ze heeft een mooie stem, maar muziek draait om zoveel meer. Waarom zou Bob Dylan anders zo'n groot icoon geworden zijn?

True, toch, 't raakt een gevoelige snaar hier, en da's meestal wel voldoende om iets mooi te vinden. Nu ja, snap compleet dat ge dat niet vree schoon vindt, er zullen ook wel mensen zijn die Bob Dylan gatlelijke muziek vinden, wat ik ook raar vind, maar ja...

Utred

Legacy Member
Birdy zingt gewoon gelijk dat elk meisje met een beetje een deftige stem zingt. Een beetje met die stem op en neer en plots zit het vol gevoel, blijkbaar. Er is niets speciaals aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan