Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Iemand als ik, zijnde?

syNk zei:Bon Iver cool vinden is voor de Hipsters onder ons want buiten "For Emma, forever ago" wat een uitermate goede CD is stellen zijn latere CD's niet veel voor.
Bob Dylan is echt ook wel zwaar overrated. Er is een reden waarom mensen in t algemeen maar 5 liedjes maximum kunnen opnoemen terwijl hij al meer dan 50 CD's heeft voortgebracht. Classic rock heeft wel wat beters dan Dylan voortgebracht, gelukkig maar!
En nu ga ik For Emma nog eens opzetten!
Insanitarium zei:Ik vond dat dus ook een zalig vak. (Was wel een buisvak voor de criminologen..)

ad: