Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Ik lees op wa fora en nieuwssites in de les ja, maar ik zet mij, in de mate van het mogelijke, op de hoek van een rij of ergens waar er geen volk achter mij zit. Helderheid van mijn scherm op het laagste en scherm ver naar achter zodat er niemand mee in zijn gezichtsveld zit. Voor de rest praat ik ook nooit in de les, wat in de economistenzoo vrij uniek is.

Ben absoluut geen verzieker van het lesgebeuren, wa doet u anders denken? Post van enkele pagina's terug door ne mij onbekende aulagenoot? :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Essay schiet goed op, het moeilijkste is achter de rug. Nu nog twee stanza's uitleggen en een intro en conclusie schrijven, al bij al nog zo'n 700 woorden. Hopelijk is het morgen zo goed als af. Ik heb het volledig gehad met essays schrijven.

Matt.

Legacy Member
Gigantisch veel apertiefihapjes, nog maar een uur wachten om te eten, echt geen honger momenteel. :p Wel moe, 't zal toch geen al te productieve avond worden waarschijnlijk. :s

Kysr

Legacy Member
Bon Iver cool vinden is voor de Hipsters onder ons want buiten "For Emma, forever ago" wat een uitermate goede CD is stellen zijn latere CD's niet veel voor.

Bob Dylan is echt ook wel zwaar overrated. Er is een reden waarom mensen in t algemeen maar 5 liedjes maximum kunnen opnoemen terwijl hij al meer dan 50 CD's heeft voortgebracht. Classic rock heeft wel wat beters dan Dylan voortgebracht, gelukkig maar!

En nu ga ik For Emma nog eens opzetten!

Exorikos

Legacy Member
syNk zei:
Bon Iver cool vinden is voor de Hipsters onder ons want buiten "For Emma, forever ago" wat een uitermate goede CD is stellen zijn latere CD's niet veel voor.

Bob Dylan is echt ook wel zwaar overrated. Er is een reden waarom mensen in t algemeen maar 5 liedjes maximum kunnen opnoemen terwijl hij al meer dan 50 CD's heeft voortgebracht. Classic rock heeft wel wat beters dan Dylan voortgebracht, gelukkig maar!

En nu ga ik For Emma nog eens opzetten!

Er zijn van Bob Dylan anders wel heel erg veel covers voortgekomen. Hij is alleszins een grote inspiratiebron voor de huidige artiesten.

Schummi88

Legacy Member
Buikgriep ... Qua studeren was het nog wel een min of meer productieve dag. Men doel toch gehaald. Alleen wordt het niet genieten van de Kerstavond qua hapjes, eten en desserts :sad:.

Matt.

Legacy Member
Iets teveel vertrouwen in de examens precies. Het lijkt allemaal zo doenbaar. :s Typisch masterjaren of mezelf in de voet aan 't schieten? :p

coldplayke

Legacy Member
Mijn halfbroer die in Finland als chirurg werkt heeft me vandaag online geholpen met algemene taalwetenschap. Ik heb in 5 jaar niet meer met hem gesproken. Beste kerstcadeau ooit.

Mueske

Legacy Member
Insanitarium zei:
Ik vond dat dus ook een zalig vak. (Was wel een buisvak voor de criminologen..)

Voor ons ook hoor. Hij gaf wat voorbeeldvragen op het einde van de laatste les.. Denk dat er niet veel mensen waren die de casusvragen juist hadden. :unsure:

Maar het is gewoon enorm interessant, ook al heb ik geen aspiraties verder te gaan in die richting (klinisch).

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen naar de ene oma, 1 januari naar de andere. Best gaan slapen zodat ik morgenochtend nog productief kan zijn...

Hail Priest!

Legacy Member
Weet weer waarom ik zo blij ben da'k ben afgestudeerd :)

Sterkte jongens & meisjes :niceone:

glashelder

Legacy Member
Fuck, ik geraak echt niet rond. Twee vakken die ik eigenlijk een beetje heb laten liggen en nu in die 3 weken rond moet krijgen, waarvan ik al 2 dagen heb verspild met niks doen. En dan morgen komt oma en tante en nonkel en nichtje en neefje en blahblah. En dan nog nieuwjaarsavond hier thuis en nieuwjaarsdag bij andere oma. Ik wil geen 2 herexamens :sad:

Nunak

Legacy Member
De bloksfeer zit er bij mij absoluut nog niet in. Morgen nog een projectje afwerken en dan maandag toch maar eens beginnen met leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan