Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Mensen die sterven, of lieven die het uitmaken, allemaal niet bevorderlijk voor examen- of feestsfeer...
Iemand die 6-uur wiskunde doet kan Fysica of Burgerlijk wel aan ze (hangt meer af van de persoon dan van de richting in het middelbaar). Het is eerder waar uw interesse ligt en wat je later wil aanvangen. Mijns inziens heb je met Burgerlijk een bredere toepasbare kennis en kan je nog alle kanten uit. Met Fysica ga je je misschien te hard specialiseren en is een logische invalshoek wel onderzoek/onderwijs. Je kan ook natuurlijk nog steeds Burgerlijk Toegepaste Natuurkunde doen! (Gent)
Vriend van mij deed zijn eerste jaar Burgerlijk in Leuven, had één herexamen maar is dan toch overgeschakeld naar Fysica. Je doet wat uw hart begeerd natuurlijk hé.Nog een kennis komt van 6-uur wiskunde en doet Fysica aan de UA. No problemo.
Utred zei:Bij ons had de wiskundige richting 6 uur, en van vrienden die burgie doen hoor ik dat zij evenveel hebben gezien als mensen van andere scholen.
. Wel geen idee hoe zo iets mogelijk is 
freakykiller zei:Hangt uiteindelijk ferm af van school tot school.
Heb 2 vrienden waarbij den ene 8 uurs deed in Izegem en den andere in Roeselare en de ene heeft ferm meer gezien dan de andere. (De ene had al modulorekenen gezien, diffentiaalvgl, een beetje cryptologie, moest als eindwerk iets met fourrierreeksen doen (een andere die geen burgie doet van Roeselare, deed over laplace transformaties) en zo waren er nog wel wat dingen)
In wiba zat er een meisje uit 8 uurs die nog nooit met vectoren had gewerkt. Wel geen idee hoe zo iets mogelijk is
![]()
)freakykiller zei:Hangt uiteindelijk ferm af van school tot school.
Heb 2 vrienden waarbij den ene 8 uurs deed in Izegem en den andere in Roeselare en de ene heeft ferm meer gezien dan de andere. (De ene had al modulorekenen gezien, diffentiaalvgl, een beetje cryptologie, moest als eindwerk iets met fourrierreeksen doen (een andere die geen burgie doet van Roeselare, deed over laplace transformaties) en zo waren er nog wel wat dingen)

_ns_ zei:Wie leert hier allemaal vandaag btw? Ik ga hoogstens enkele pagina's doen vandaag, veel meer zal er niet van komen..

Ironpole zei:Ja voila, zo'n dingen zie je dus in die extra uren. Ik heb 7u wiskunde gedaan en heb op die twee jaar als extra modulorekenen, cryptologie en diophantische vergelijkingen gezien. Was een 'speeluurtje' over wat de leerkracht interesseerde. Bij ons was het ne freak van discrete wiskunde precies dus wij deden vooral dat. Het geeft u geen rechtstreekse voorsprong maar houdt u wel getrained/gestimuleerd.
(ik ben trouwens diene lastefemmer)


aXl_ zei:mmmh, ik denk wel niet dat er veel middelbare scholen zijn die gaan tot differentiaalvergelijkingen en signaaltransformaties. Dat klinkt als een pak verder dan het leerplan![]()
(k'deed wel 6 uur economie maar oké
), daarom dat mijn ma mij dus niet zond naar Izegem
._ns_ zei:Wie leert hier allemaal vandaag btw? Ik ga hoogstens enkele pagina's doen vandaag, veel meer zal er niet van komen..
LaBuenaVida zei:Wanneer beginnen de meeste met hun examens en hoeveel examens hebben jullie?
Ik:
11/01: Moduleoverschrijvende test
16/01: Algemene Chemie
19/01: Anatomie, fysiologie en pathologie
23/01: Biologie en overerving
26/01: Biofysica
30/01: Biostatistiek
01/02: Bio-organische Chemie







glashelder zei:Fuck, ik geraak echt niet rond. Twee vakken die ik eigenlijk een beetje heb laten liggen en nu in die 3 weken rond moet krijgen, waarvan ik al 2 dagen heb verspild met niks doen. En dan morgen komt oma en tante en nonkel en nichtje en neefje en blahblah. En dan nog nieuwjaarsavond hier thuis en nieuwjaarsdag bij andere oma. Ik wil geen 2 herexamensad:
