Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Exorikos zei:
Vandaag op het programma:
stervorming
de hoofdreeks
evolutie van sterren met massa tussen 9 en 15 zonsmassa's

Ik hou van mijn richting, want de meest interessante vakken moeten dan nog komen! :love:

Fuck dat klinkt boeiend.

Lorvet

Legacy Member
Ik deed 6-uurs, doe burgerlijk en had op al mijn wiskundevakken overschot, om maar te zeggen dat dat echt amper uitmaakt. Mijn leerkracht in de laatste 2 jaar van het middelbaar gaf serieus door om ons een degelijke voorkennis te geven, ben ik haar nog altijd dankbaar voor, in mijn school was er geen 8-uurs immers. Er was maar weinig dat de 8-uurs die ik ken meer gezien hadden dan ons. Ge moet u gewoon afvragen of ge de wiskunde nu nog altijd redelijk vlot aankunt en niet moet ploeteren om er door te geraken, dat is veel belangrijker dan uw vooropleiding.
En kies gewoon wat u het meest interesseert, als je goed wiskunde kan moet werk later normaal niet zo'n gigantisch probleem zijn.

En Ironpole, hoe hebt gij mij gevonden op LastFM? Stalker! :p

@Matt; sterkte!

Boemkool

Legacy Member
Is er iemand die nu soms naar de boekentoren in Gent gaat? Is daar nog veel plaats of wordt er echt zo gevochten voor plaats? Thuis studeren lukt echt niet :s

Misericordiam

Legacy Member
Wel wat een ramp. Ik ga me in't bureau beneden zetten om daar nog iets te presteren vandaag.

Plutus

Legacy Member
Net thuis, vandaag toch nog een drietal hoofdstukken public economics doen. Daarna beginnen opruimen, komende dagen mijn kamer verbouwen :love: eindelijk nieuw kleurtje op de muren, eindelijk nieuwe meubels.

Subai

Legacy Member
Eindelijk mijn nickname kunnen aanpassen! Gisteren en vandaag komt er geen studeren aan te pas. Was te denken natuurlijk.

PS: Sterkte Matt.

Schummi88

Legacy Member
_ns_ zei:
Wie leert hier allemaal vandaag btw? Ik ga hoogstens enkele pagina's doen vandaag, veel meer zal er niet van komen..

Ik, omdat het moet. Al is de zin ook ver weg wat resulteert in het enkel afhandelen van de "wet op de productaansprakelijkheid" die na 1 bladzijde al de pot op kan ...

Tsubasa

Legacy Member
Subai zei:
Eindelijk mijn nickname kunnen aanpassen! Gisteren en vandaag komt er geen studeren aan te pas. Was te denken natuurlijk.

Wil ook een nieuwe nick, maar heb nog niks kunnen bedenken. Daarnaast: studeren gaat redelijk vlot! Beleidsinformatica is voorlopig nog leuk, alleen jammer dat het een dag langer zal duren dan gepland. Was ook wel optimistisch om dit te plannen in drie dag + twee van die drie dagen waren/zijn dan nog eens 24 en 25 december :unsure:.

PS Sterkte Matt.

McGregor

Legacy Member
Matt. zei:
Iets teveel vertrouwen in de examens precies. Het lijkt allemaal zo doenbaar. :s Typisch masterjaren of mezelf in de voet aan 't schieten? :p

Eerder typisch aan univ imo :p

Fliblit

Legacy Member
Eindelijk thuis van dat kutrestaurant. Nu nog een half uurtje procrastinaten en dan nog wat verderdoen aan dat essay.

coldplayke

Legacy Member
Mijn ma werkt me zo hard op de zenuwen. Als ik haar vraag 'ma, weet jij wat dat betekent?' dan is het van 'ah nee, wacht ik zal het wel opzoeken'. Als ze het niet direct weet, zoek ik het liever zelf op want het duurt 3 minuten eer ze een letter op het toetsenbord heeft gevonden, die laptop piept de hele tijd en dan zit ze als ze het eindelijk vindt over van alles en nog wat uit te wijden waar ik niks aan heb.

Just hand me my coffee and leave.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Mijn ma werkt me zo hard op de zenuwen. Als ik haar vraag 'ma, weet jij wat dat betekent?' dan is het van 'ah nee, wacht ik zal het wel opzoeken'. Als ze het niet direct weet, zoek ik het liever zelf op want het duurt 3 minuten eer ze een letter op het toetsenbord heeft gevonden, die laptop piept de hele tijd en dan zit ze als ze het eindelijk vindt over van alles en nog wat uit te wijden waar ik niks aan heb.

JA! :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan