Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:

WolCoM zei:Allej, wat voor sig hebde gij nu. Antwerpen boven West Vlaanderen zetten ofwa? :naughty: ;-)
cdp1193 zei:
)
Baats zei:Waar sta je Snowy?
Gisteren en vandaag twee mindere dagen (familiebezoeken etc.) morgen en overmorgen ook weer volk over de vloer, bah.
'k Ga gelukkig wel nog 6u halen vandaag. Klein beetje wisk, voor de rest FA hoofdstuk 4 en 5. Echt zot hoe traag dat vooruit kan gaan als je die tabellen volledig analyseert..
Lospeed zei:Begin zeker ook niet te laat aan fysica. (ik spreek uit ervaring)
).
evil-duckie zei:Doen jullie TEW aan UGent? Of spreken jullie over FA van een andere richting/onderwijsinstelling?
TheRedDevils zei:
En ik mis konijnUtred, wat is dat eigenlijk :/