Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tibokio zei:Afgeleid van paritair bestuur zou ik zeggen een concreet overleg waar werkgevers en werknemers in dezelfde mate vertegenwoordigd zijn? Is maar een wilde gokIn m'n woordenboek vind ik alleen maar paritair beheer, en dat komt overeen met wat jij zegt over paritair bestuur.
SanderH_ zei:Nja, echt iets raars.
Zit er nu echt al een tijdje mijn hoofd over te breken over zoiets belachelijks. Misschien is paritair beheer echt iets wat permanent is, terwijl paritair overleg een vorm van beleid is waar er slechts bij bepaalde beslissingen gebruik wordt gemaakt van een even grote vertegenwoordiging van zowel werknemers als werkgevers?
Manu zei:En Tsubasa is... niet gay?![]()
Gewoon een woord dat ik onthouden heb uit 1e jaar avondschool Japans. Wou er nu ook niet te lang bij stil staan he.Tibokio zei:Idd, dat is het uiteindelijke doelGPR zal denk ik ook niet zo leuk zijn om te leren, en ik vind geschiedenis sowieso al
![]()

Th1x4nG zei:Vleugel?Pretty gay, nee?
![]()
Doet ge nog steeds Japans? Was toch aan het CLT e, of ni?
. Just made it more gay huh? Burrid zei:Als je algemene vragen hebt over kleine dingen (zoals waarom men moet hikken, of duizelig wordt bij teveel blazen) en je wil een deftig wetenschappelijk artikel daarover lezen, waar en op wat ga je dan het beste zoeken?
Exorikos zei:Kleine schattige sterretjes van massa kleiner dan 9 zonsmassa's. ^^

Snowyflake zei:Ik zou morgen volledig klaar moeten zijn met wiskundeDan begin ik ook aan FA is het echt zo moeilijk als het er tijdens het jaar uitzag of blijkt het toch nog mee te vallen?
Ook veel tijd verloren met familiefeesten hier. Vanavond weer een familiefeest en dan zou het gedaan moeten zijn
Ik heb wel wat goede moed gekregen voor wiskunde, zou moeten lukken op 2 dagen in januari
FA zie ik voorlopig eigenlijk het minste zitten van allemaal. Heb er 4 dagen voor in de blok
![]()

Morrissey zei:Ook een vraagje hier ivm statistiek, ik geraak er niet aan uit.
Op hoeveel verschillende manieren kunnen 7 treinreizigers op een zitbank plaatsnemen als er slechts 3 beschikbare plaatsen zijn?
Op hoeveel verschillende manieren kun je een jury van 5 mensen selecteren uit 10 mensen?
-> Waarom pak je bij de eerste vraag 'permutatie' en bij de tweede vraag 'combinatie'? Reppers are waitin![]()
Lorvet zei:

Morrissey zei:Ook een vraagje hier ivm statistiek, ik geraak er niet aan uit.
Op hoeveel verschillende manieren kunnen 7 treinreizigers op een zitbank plaatsnemen als er slechts 3 beschikbare plaatsen zijn?
Op hoeveel verschillende manieren kun je een jury van 5 mensen selecteren uit 10 mensen?
-> Waarom pak je bij de eerste vraag 'permutatie' en bij de tweede vraag 'combinatie'? Reppers are waitin![]()
Voor die eerste "permuteert" (dus alle mogelijke volgordes nemen) ge gewoon 7 mensen, waarbij de eerste 3 de "zitters" voorstellen. Let op de zin verschillende manieren, de volgorde speelt dus een rol. Bij de tweede speelt de volgorde waarin je 5 mensen selecteert geen rol.Morrissey zei:Ook een vraagje hier ivm statistiek, ik geraak er niet aan uit.
Op hoeveel verschillende manieren kunnen 7 treinreizigers op een zitbank plaatsnemen als er slechts 3 beschikbare plaatsen zijn?
Op hoeveel verschillende manieren kun je een jury van 5 mensen selecteren uit 10 mensen?
-> Waarom pak je bij de eerste vraag 'permutatie' en bij de tweede vraag 'combinatie'? Reppers are waitin![]()

Lorvet zei:Het verschil heeft te maken met het feit of je belang hecht aan de volgorde waarin ze plaats nemen. Bij een jury doet het er niet toe in welke volgorde je ze kiest. Als je mensen wilt neerzetten op een zitbank kan je die omwisselen; de Jan links en Piet rechts is een andere combinatie dan Piet links en Jan rechts.
SanderH_ zei:Nja, echt iets raars.
Zit nu echt al een tijdje mijn hoofd te breken over zoiets belachelijks. Misschien is paritair bestuur echt iets wat permanent is, terwijl paritair overleg een vorm van beleid is waar er slechts bij bepaalde beslissingen gebruik wordt gemaakt van een even grote vertegenwoordiging van zowel werknemers als werkgevers?
Vincort zei:Hoe kan je geschiedenis nu niét interessant vinden? Zijn ook niet 3 van uw 4 vakken geschiedenis uit uw hoofd leren?![]()
