Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Mueske

Legacy Member
beware zei:
Voor die eerste "permuteert" (dus alle mogelijke volgordes nemen) ge gewoon 7 mensen, waarbij de eerste 3 de "zitters" voorstellen. Let op de zin verschillende manieren, de volgorde speelt dus een rol. Bij de tweede speelt de volgorde waarin je 5 mensen selecteert geen rol.

edit: ze waren mij allemaal al voor :p

Er staat toch 2 keer op "verschillende manieren"? :p

freakykiller

Legacy Member
Morrissey zei:
Dus als er nu gevraagd was, op hoeveel mogelijkheden kan je die 5 juryleden neerzetten op de 5 stoelen, dan was het wel een permutatie?

Oke, bedankt voor de snelle respons alvast.

Jep, dan heb je in feite gewoon uw ander vraagstuk :unsure:

Mueske zei:
Er staat toch 2 keer op "verschillende manieren"? :p
Het ene slaat op alle verschillende 'combinaties' van 5 verschillende mensen uit 10 kiezen, het andere op de verschillende manieren/volgorden waarop je 7 mensen op 3 stoelen kunt plaatsen

Subai

Legacy Member
_ns_ zei:
Paritair overleg vindt gewoon plaats binnen het paritair bestuur? Zo vat ik het iig op.

Zo denk ik er ook over.

Zelf kan ik eindelijk eens beginnen aan den blok. Met die feestdagen komt er niks van in huis. Vandaag rustig dagje, maar vanaf morgen er eens invliegen!

PS: iemand van politieke wetenschappen, internationale politiek (UGent) hier?

beware

Legacy Member
klopt, had ik niet gezien, maar bij de eerste gaat het over "verschillende manieren van plaatsnemen op 3 stoelen", terwijl het bij de 2e gaat over hoeveel groepjes van 5 je kan maken uit 10 mensen. Of iemand uit zo'n groepje van 5 nu als eerste geselecteerd is of als laatste maakt in wezen niets uit...

ik ben altijd veel te traag :sad:

Tibokio

Legacy Member
Vincort zei:
Hoe kan je geschiedenis nu niét interessant vinden? Zijn ook niet 3 van uw 4 vakken geschiedenis uit uw hoofd leren? :p

9/10 van de mensen reageert gelijk gij als ik da zeg :p
Ik weet niet, ik vind er gewoon niks aan :unsure:

Bwah, GPR is een puur geschiedenisvak. Romeins recht ook wel, maar dat valt nog mee. Al bij al vind ik het zelfs interessanter dan GPR. Filosofie is imo niet echt geschiedenis en is tof om te leren, en IRW ook :D

Tsubasa

Legacy Member
coldplayke zei:
Voor kerst de hele trilogie van 1Q84 in het Engels gekregen. Stom als ik was moest ik daar in beginnen, ik heb geen zin meer om te studeren :sop:
Waarom schrijft Murakami zo goed :(

Rep!

Moet ook dringend eens 1Q84 lezen. Hehe, weet wat ik mijn vriendin ga geven voor oudejaar! :unsure:

Tibokio

Legacy Member
coldplayke zei:
Voor kerst de hele trilogie van 1Q84 in het Engels gekregen. Stom als ik was moest ik daar in beginnen, ik heb geen zin meer om te studeren :sop:
Waarom schrijft Murakami zo goed :(

En, toffe boeken? Ik heb alles van Murakami gelezen behalve die 1Q84 reeks. Eén van mijn favoriete schrijvers :love:

coldplayke

Legacy Member
Ik zit nog maar op pagina 120, maar echt een fantastisch boek. Ken je dat gevoel dat je je adem inhoudt als je een heel goed boek leest en u daarna zo licht in je hoofd voelt? Dat heb ik :p

Tsubasa

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik zit nog maar op pagina 120, maar echt een fantastisch boek. Ken je dat gevoel dat je je adem inhoudt als je een heel goed boek leest en u daarna zo licht in je hoofd voelt? Dat heb ik :p

Heb gelezen dat de eerste twee super zijn en het derde deel minder. Laat het ons zeker weten! Ook al ga ik ze sowieso ook lezen.

Goed, tijd voor nog eens wat te studeren. Het gaat vlot en dan zit ik hier een uur ze :doh:

Lorvet

Legacy Member
Dat gevoel ken ik. Het frustrerende is als je nog maar 1 boek van een hele reeks hebt, en je dankzij de examens niet achter de vervolgen kunt gaan :unsure:

Duckwhisperer

Legacy Member
Blij da ik nu pas Allo Allo ontdekt heb. Kom ik heel de examenperiode mee toe! :love:

Misericordiam

Legacy Member
Wel, de de laatste twee dagen van de blok waren een ramp. Hier juist in Gent aangekomen en ik ga vandaag hopelijk nog knallen.

Hmm, december eindigt en ik moet eens een nieuwe naam vinden want den deze ben ik al lang moe.

Nas

Legacy Member
Ik ben de enigste op kot :cool:
Kan ik ook eens wat afwasmiddel en handddoeken van hun gebruiken :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Mijn ma haalt me echt het bloed van onder mijn nagels uit. Nu zit die hier al een hele dag te smekken, als ik zeg: mama, kan je daar mee stoppen... krijg ik hele verwijten naar mijn hoofd van 'je weet dat ik last heb van mijn spieren!' -.-'
Ik ga zo blij zijn als ik een kot heb.

tuesadorable

Legacy Member
glashelder zei:
Zit je naast je mama om te leren of zo? :wtf:

Klasgenote van me zit ook meestal in de woonkamer, haar mama vertaalt al haar wetenschappelijke artikels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan