Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Duckwhisperer

Legacy Member
Met rechten kan ik al ne keer uitpakken om mij slimmer als de rest voor te doen. :s

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Mijn ma haalt me echt het bloed van onder mijn nagels uit. Nu zit die hier al een hele dag te smekken, als ik zeg: mama, kan je daar mee stoppen... krijg ik hele verwijten naar mijn hoofd van 'je weet dat ik last heb van mijn spieren!' -.-'
Ik ga zo blij zijn als ik een kot heb.

Mijn ma die gewoon telkens de kamer komt binnengestormd om de propere was in de kasten te doen. -.-'

Baats

Legacy Member
Gevaar van een planning: ik stop te snel met leren omdat ik mijn 'doel' van die dag toch al bereikt heb, terwijl ik anders gewoon nog zou verder leren :p

coldplayke

Legacy Member
De enige reden dat ik beneden leer, is omdat het op mijn kamer echt barkoud is :(

Exorikos

Legacy Member
verwarming
Uitspraak: vər'wɑrmɪŋ de -woord (vrouwelijk) verwarmingen Zelfst. Naamw. installatie die een ruimte warm maakt

coldplayke

Legacy Member
Verwarming is al jaren kapot (die heeft volgens mij zelfs nooit gewerkt). En ik heb geprobeerd me in te duffelen maar dat zat niet lekker :(
Dan is het maar met annoying mom :sop:

Tsubasa

Legacy Member
Mietje, ik heb ook geen werkende verwarming. Hell, zet zelfs mijn raam met momenten open voor wat frisse lucht :cool:

GemaneDude

Legacy Member
Ik zet de verwarming op mijn kamer ook niet aan en ik heb het niet koud. :/

TheRedDevils

Legacy Member
Verstopte neus en hoofdpijn maakt het leren toch lastig! Normaal neem ik geen pillen maar nu is het uit noodzaak :unsure:
Nog 2 uur recht proberen te doen en tegen 12 uur in bed kruipen. De Editors zullen me er wel door sleuren.
Morgen wordt een topdag!

Morrissey

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ik zet de verwarming op mijn kamer ook niet aan en ik heb het niet koud. :/

Same here, gewoon een goede pull. Ik kan niet leren als het warm is, mijn lederen stoel + urenlang zitten is echt een reetzweetkiller als het rond de 20 graden is.

Nunak

Legacy Member
Tsubasa zei:
Mietje, ik heb ook geen werkende verwarming. Hell, zet zelfs mijn raam met momenten open voor wat frisse lucht :cool:

GemaneDude zei:
Ik zet de verwarming op mijn kamer ook niet aan en ik heb het niet koud. :/

Morrissey zei:
Same here, gewoon een goede pull. Ik kan niet leren als het warm is, mijn lederen stoel + urenlang zitten is echt een reetzweetkiller als het rond de 20 graden is.

Gebruik dergelijk talent eens om een meisje in nood te helpen en ga ze eens snel warm houden!

Vio

Legacy Member
coldplayke zei:
Verwarming is al jaren kapot (die heeft volgens mij zelfs nooit gewerkt). En ik heb geprobeerd me in te duffelen maar dat zat niet lekker :(
Dan is het maar met annoying mom :sop:

Nogmaals zo'n mobiel elektrisch vuurtje? :p Staat bij mij ook op, want beneden leren zou bij mij ook nooit lukken ze.

coldplayke

Legacy Member
Binnenkort eens voor kijken :/
En ik ben blijkbaar echt niet in trek op 9lives he, er zit hier nog altijd niemand mij te verwarmen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan