Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duckwhisperer zei:Met rechten kan ik al ne keer uitpakken om mij slimmer als de rest voor te doen.![]()
coldplayke zei:Mijn ma haalt me echt het bloed van onder mijn nagels uit. Nu zit die hier al een hele dag te smekken, als ik zeg: mama, kan je daar mee stoppen... krijg ik hele verwijten naar mijn hoofd van 'je weet dat ik last heb van mijn spieren!' -.-'
Ik ga zo blij zijn als ik een kot heb.
coldplayke zei:De enige reden dat ik beneden leer, is omdat het op mijn kamer echt barkoud is![]()
GemaneDude zei:Ik zet de verwarming op mijn kamer ook niet aan en ik heb het niet koud. :/
Tsubasa zei:Mietje, ik heb ook geen werkende verwarming. Hell, zet zelfs mijn raam met momenten open voor wat frisse lucht![]()
GemaneDude zei:Ik zet de verwarming op mijn kamer ook niet aan en ik heb het niet koud. :/
Morrissey zei:Same here, gewoon een goede pull. Ik kan niet leren als het warm is, mijn lederen stoel + urenlang zitten is echt een reetzweetkiller als het rond de 20 graden is.
coldplayke zei:Verwarming is al jaren kapot (die heeft volgens mij zelfs nooit gewerkt). En ik heb geprobeerd me in te duffelen maar dat zat niet lekker![]()
Dan is het maar met annoying mom![]()
Staat bij mij ook op, want beneden leren zou bij mij ook nooit lukken ze.