Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
coldplayke zei:
Binnenkort eens voor kijken :/
En ik ben blijkbaar echt niet in trek op 9lives he, er zit hier nog altijd niemand mij te verwarmen :sop:

merci voor de rep :hug:


is dat warm genoeg?

Dennoman

Legacy Member
Matt. zei:
Zus net huilend thuisgekomen, grootmoeder is zopas overleden. Zucht. Slapeloos nachtje tegemoet wellicht, ik zit hier maar wat te beven. :sad: Is m'n vaders moeder, en vader zit nog een maand in Azië normaal, hem net gesms't en gemaild, maar ie slaapt nog wellicht... Wordt nog lastig. Geen idee als ie op tijd terug thuisraakt, ook nog begrafenis en zo... Niet dat er ooit een goeie timing voor is, maar toch wel heel ongelegen nu...
Sterkte. Ik ben al mijn grootouders al verloren op eentje na, en daar gaat het ook niet al te best meer mee. Heeft het afgelopen jaar op een vrij korte periode 3 beroertes achter elkaar gehad en is nu ook compleet out of it. Gelukkig valt het nog wel mee nu ze een beetje hersteld is en heeft ze ook wat lucide momenten. Ze is volledig dement, maar niet op een gevaarlijke manier dat ze plots niet weet wat ze doet. Wel de klassieke symptomen zoals alles vergeten en zo. Gelukkig kent ze onze naam nog, sommige verjaardagen en enkele details (zoals ons moeder haar zwaar ongeval anderhalf jaar geleden), wat het toch wel heel wat draaglijker maakt om ermee om te gaan.

Kan raar klinken, maar op zich is het spijtig dat ge er nu pas mee geconfronteerd wordt. Ik heb het vroeg moeten leren slikken (sinds mijn 12-13 jaar) en daardoor ga je er wel nuchter over nadenken.

Nogmaals sterkte en laat u niet doen voor de blok!

Duckwhisperer

Legacy Member
Dementie doet mij altijd denken aan mijn overgrootmoeder die recent overleden is. Ze lag in het rusthuis en we maakten haar altijd dingen wijs, zoals bijvoorbeeld op nieuwjaar: "gelukkig paasfeest!" en ze was er altijd mee weg. Aah, good times. :cool:

Th1x4nG

Legacy Member
De percentjes tikken rapper af op Circle Battery Widget dan da der pagina's vorderen in mijn boek alleszins. >_>

Nas

Legacy Member
Morrissey zei:
Same here, gewoon een goede pull. Ik kan niet leren als het warm is, mijn lederen stoel + urenlang zitten is echt een reetzweetkiller als het rond de 20 graden is.
Net niet toch?

Matt.

Legacy Member
Niets gedaan voor examens vandaag, ben er nie me mijne kop bij. Morgen proberen wat te werken.

Th1x4nG

Legacy Member
Matt. zei:
Niets gedaan voor examens vandaag, ben er nie me mijne kop bij. Morgen proberen wat te werken.

:hug: Ben er al 4 dagen ni bij en ik vraag mij af of ik er nog ga bij zijn ooit

TheRedDevils

Legacy Member
Digital Lies zei:
Alleeh, nog 35 pagina's en we zijn der vanaf voor vandaag...

15 hier :p
En de vermoeidheid valt nog mee eigenlijk. Morgen staan er wel ongeveer 150 pagina's recht op het programma. (paar deeltjes ervan vallen weg, dus neem 130 :D) Dan is privaatrecht eindelijk af en kan ik woensdag aan mijn keuzevak beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan