lantaarnpaal
Legacy Member
coldplayke zei:Binnenkort eens voor kijken :/
En ik ben blijkbaar echt niet in trek op 9lives he, er zit hier nog altijd niemand mij te verwarmen![]()
merci voor de rep

is dat warm genoeg?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Binnenkort eens voor kijken :/
En ik ben blijkbaar echt niet in trek op 9lives he, er zit hier nog altijd niemand mij te verwarmen![]()

coldplayke zei:Binnenkort eens voor kijken :/
En ik ben blijkbaar echt niet in trek op 9lives he, er zit hier nog altijd niemand mij te verwarmen![]()
lantaarnpaal zei:merci voor de rep
is dat warm genoeg?

Sterkte. Ik ben al mijn grootouders al verloren op eentje na, en daar gaat het ook niet al te best meer mee. Heeft het afgelopen jaar op een vrij korte periode 3 beroertes achter elkaar gehad en is nu ook compleet out of it. Gelukkig valt het nog wel mee nu ze een beetje hersteld is en heeft ze ook wat lucide momenten. Ze is volledig dement, maar niet op een gevaarlijke manier dat ze plots niet weet wat ze doet. Wel de klassieke symptomen zoals alles vergeten en zo. Gelukkig kent ze onze naam nog, sommige verjaardagen en enkele details (zoals ons moeder haar zwaar ongeval anderhalf jaar geleden), wat het toch wel heel wat draaglijker maakt om ermee om te gaan.Matt. zei:Zus net huilend thuisgekomen, grootmoeder is zopas overleden. Zucht. Slapeloos nachtje tegemoet wellicht, ik zit hier maar wat te beven.ad: Is m'n vaders moeder, en vader zit nog een maand in Azië normaal, hem net gesms't en gemaild, maar ie slaapt nog wellicht... Wordt nog lastig. Geen idee als ie op tijd terug thuisraakt, ook nog begrafenis en zo... Niet dat er ooit een goeie timing voor is, maar toch wel heel ongelegen nu...
Net niet toch?Morrissey zei:Same here, gewoon een goede pull. Ik kan niet leren als het warm is, mijn lederen stoel + urenlang zitten is echt een reetzweetkiller als het rond de 20 graden is.
_ns_ zei:
Subai zei:Aargh, nog een uurtje doordoen of niet... De twijfel!
Matt. zei:Niets gedaan voor examens vandaag, ben er nie me mijne kop bij. Morgen proberen wat te werken.
Ben er al 4 dagen ni bij en ik vraag mij af of ik er nog ga bij zijn ooitDigital Lies zei:Alleeh, nog 35 pagina's en we zijn der vanaf voor vandaag...

) Dan is privaatrecht eindelijk af en kan ik woensdag aan mijn keuzevak beginnen.