TheRedDevils
Legacy Member
[BAT] Hydra;15775898 zei:

josilirios zei:Waarom worden er in den blok geen tetten gepost? :/
Ik post er hier soms, post er zelf eens é

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[BAT] Hydra;15775898 zei:

josilirios zei:Waarom worden er in den blok geen tetten gepost? :/

TheRedDevils zei:15 hier
En de vermoeidheid valt nog mee eigenlijk. Morgen staan er wel ongeveer 150 pagina's recht op het programma. (paar deeltjes ervan vallen weg, dus neem 130) Dan is privaatrecht eindelijk af en kan ik woensdag aan mijn keuzevak beginnen.

) en dan 1.5 voor het examen. 't Zal wel rap duidelijk worden of dat gaat volstaan of niet.Th1x4nG zei:Ben er al 4 dagen ni bij en ik vraag mij af of ik er nog ga bij zijn ooit
Baats zei:Tools?
Enigste cursus die echt een zootje is bij mij.. Ik neem er 2 dagen voor (oudjaar en nieuwjaar, er zal dus niet veel van in huis komen) en dan 1.5 voor het examen. 't Zal wel rap duidelijk worden of dat gaat volstaan of niet.

ad:TheRedDevils zei:Jep, Tools
Zal er toch iets meer tijd voor nemen...
Was dat stuk van vennootschapsrecht hier vergeten zie ik, zal het toch niet kunnen afwerken morgenad:


:naughty:pietjepek zei:
TheRedDevils zei:Ik post er hier soms, post er zelf eens é![]()

[BAT] Hydra;15775898 zei:

Racing_Genk zei:Vraag me eigenlijk toch af wat het nut van dat nachtblokken is op dit moment![]()

Lukieezzz zei:Morgen is de centrale bib weer open. Hopelijk blijf ik niet te lang in mijn nest liggen zodat ik toch eens een beetje deftig kan studeren.
MrKend54l zei:Gr kunt nooit teveel leren!
Mueske zei:Dat is enkel hypotetisch waar.![]()
Th1x4nG zei: